Gå til innhold

Stolt over meg selv..... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Di siste dagen har jeg vært veldig giddalaus, ikje gjort ein ting... bare lugget på sofaen....

I natt sov jeg bare 1 å halv time.... sto opp klokka 7, klare ikje å ligge lengre da....

Men i dag har jeg tatt meg selv i nakken... hehe....

Så nå har jeg ryddet, støvsugt, vasket, skiftet på senga og til å med bakt sjokoladekake :o) Så nå e huset reint... :o) mmmm lukte godt :o)

Hadde også tenkt å bake skillingsboller, men har nå sååååå vondt i ryggen at jeg sto over det i dag.. får ta det ein ann dag... kan ikje overdrive for mye....

Så nå har jeg nettopp dusjet og nå sidde jeg i god stolen å slapper av med BIM :o) mens jeg fyrer i ovnen og har tent maaaange te-lys :o)

Sambo jobber til klokka 7....

Men foreldrene mine kommer på besøk, men det gjør ingenting.... dei vet kor tingan e og har jo bakt kake...

Men kjenner godt nå at jeg er temmelig trøtt ja... så håper virkelig det hjelper, så jeg kan få sove i natt :o)

Ha en kjempe fine kveld jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du har vært.. Jeg har og tenkt jeg skulle gjøre det men bare utsetter og utsetter tingene.. Jeg trener 3 dager i uken da så da går de dagene på en måte for henter lillegutt tidlig i bhg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...