Gå til innhold

Hva ønsker du deg til morsdag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne blomster og kort den dag det faktisk er. Mannen min klarer ikke å huske det, selv om jeg minner han på at vi må kjøpe noe til svigermor. Så han pleier vel å komme med kort noen dager etter...=(

Skrevet

Ikkeno. Har ikke vært vant til å gi noe verken til fars- eller morsdag. Og lillegutt er for liten til å lage kort enda... :-)

Skrevet

jeg ønsker meg litt oppmerksomhet, tegning fra barna (på 1 og 2 år) og sjokoladekake! :D hihi

Skrevet

Ingenting.

Forventer ingenting til alle disse merkedagene som er laget for å trekke enda mer penger ut av forbrukere.

Til jul skal en kjøpe gaver og til barnas bursdag, ellers er alt en bonus men ingenting jeg forventer eller skriver ønskeliste til.

Skrevet

Enig med Intensity....

Alt har blitt så "kjøpekjøpe".

Morsdag, farsdag, valentines, hallowen osv.

Pleier å få et hjemmelaget kort fra pia, som jeg setter til pynt på ei hylle sammen med resten av kortene våre :)

Skrevet

Jeg får allerede det jeg ønsker meg til morsdagen.. Min kjære på besøk for å varte opp meg en dag (iflg. henne selv) Mine to favorittjenter skal visstok bake bløtkake, lage min favorittmiddag (uer) og gjøre stas på ei 'gammal' ku.. Gleder meg...jeg.

Skrevet

Hadde blitt glad for blomster og et kort :) Men forventer ikke noe...

Skrevet

Av mannen ønsker jeg meg ingenting, for da får jeg akkurat det jeg ønsker meg ;o)

Av ungen... helst noe selvlaget!

Skrevet

Vi kjøper ikke noe til morsdag, men det hender jeg får blomster. Er så bortskjemt at jeg får det av mannen min nesten hver fredag.

Gutta lager kort, og så spiser vi frukost sammen i senga (noe som stresser meg litt...uff). Har kake og inviterer svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...