Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Kjenner bare sånne små dult her og der.. vanligvis er det full guffe når jeg har spist noe eller noe men nå må jeg tvinge de frem liksom :/ Fler som har hatt det sånn den siste tiden mot termin ? Klem
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Absolutt! Forandret seg veldig rundt uke 36-37, nå i uke 38 synes jeg det har tatt seg opp igjen, men nå er det større bevegelser... Slitsomt når han ligger i dvale...deilig når han kvikner til igjen :-) Virket som han ble sliten når jeg ble sliten!! Er du sliten? Gjør masse ting??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er super aktiv i heimen, kan være derfor Merket nå, at når jeg endelig (!) satt meg ned, drakk et iskald glass med saft og en liten stratos bit, kjente jeg hvertfall 3-4 dult, så regner med at alt er bra=o)
grolla Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Er det lite liv, eller annerledes enn tidligere? Bare spør, for jeg skjønner jo at det blir trangere, men babyen beveger seg vel slik som før, bare mindre bevegelser?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Er vel heller annerledes.. er 38+5 - og han beveger seg mindre liksom .. men er de samme dultene
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 jeg er selv 39+1 og jeg har merket at det er dager der det er lite aktivitet, og dager det er mer..! men er som du sier, det er mer bevegelser enn "spark".. kjenner en fot her og der:P hehe.. alt er sikkert helt fint! tenk på hvor liten plass det er inni der:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Min hadde bare mye mindre bevegelser, men som sagt, nå når jeg har roet tempo til halvparten, har han kviknet til igjen... Bekymret meg ikke så lenge jeg kjente liv :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2008 Oki, bra Tror ikke jeg gidder å ringe føden og virke overhysterisk liksom, har jo kjent liv i dag.. og senest 5 min siden.. Men er vel bare det at jeg legger mye mer merke til at bevegelsene blir mindre liksom.. =) Takk for svar søte damer =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Se litt på bildene i bøkene over fosteret helt på slutten, det er jo ikke så rart de ikke beveger seg så "stort" når de ligger helt sammentrykt. Beina krøller seg sammen og de klarer ikke sparke oss lengre. Men så lenge du kjenner liv - små puff eller glidende bevegelser hver dag så skal det jo være i orden.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2008 Bra, regner med at alt er i skjønneste orden ) Men man blir jo litt bekymret liksom =)
Sunniva78 har to små Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Det er nesten litt komisk, men i går la jeg inn ett innlegg om at babyen min er superaktiv, og trodde de skulle roe seg litt nå på slutten... I dag har det vært mindre liv, og nesten så jeg ble bekymret for første gang denne graviditeten. Men det kom nok av at jeg har stått på hodet på kjøkkenet hele dagen, har baka til den store gullmedalje... Nå som jeg har spist middag og sløva litt i sofaen er aktiviteten tilbake til det normale. Så det er nok vanlig det nå, at aktivitetsnivået varierer, og ikke minst når vi mammaer er aktive selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå