Gå til innhold

Når barnet er syk og skal til far.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hva gjør dere når barna deres er syke og skal til BF? Min datter er 15 mnd, og hun kom fra bf søndag med feber uten at han informerte eller var klar over det. Han har også en tendens til ikke å svare på de få sms og info mail jeg skriver som informasjon om hva som skjer i hans datters liv. Som i julen hadde han ikke sett henne på 3 uker og jeg sendte en oppdatering mail på hva hun hadde lært seg av ord, utrykk, lek og vaksine, lege osv. Fikk aldri svar. Nå er hun syk og jeg har sagt han kan komme hit om han vil se henne men at hun ikke bør dras ut. Eller han kan ha henne en annen dag. Men han har ikke svart og det er nå 7 timer siden han fikk sms. Ellers han henne annen hver helg og hver ons, med mye hjelp av sine foreldre. Han er over 40 år gammel.

Er redd hun ikke får den pleien, omsorgen og oppfølgingen hun burde når hun er syk og er glad for å ha henne hos meg. Men hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ho sjuk slik at allmenntilstanden er nedsett, så ville eg ha holdt ho heime. Tenk om du blei dratt rundt når du helst ville holdt senga. Det kan du seie til han om han blir forbanna fordi du held ho heime:) Jneta er for liten til å seie noko sjølv, så du må seie det for ho:)

Sei at han heller kan vere med dokke ei stund om han vil.

Skrevet

vi har skrevet avtale på det meste og i den står det føgende, er barnet så sykt at du elelrs ikke ville tatt det med deg ut, sløyfes samvær, elelr far kan komme hjemme til NN på samvær.

Virker som mange her som ikke har skikkleige avtaler

Skrevet

vi ser det and. er han litt syk så drar han til far som han pleier, men er han så syk at jeg ikke ville tatt han med en tur på butikken blir han hos meg. da får far en ny dag.

hadde jeg vært deg hadde jeg ringt far. noen mennesker (som for eksempel meg) er utrolig dårlige til og svare på meld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...