Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen som vet om man kan ha et kirkebryllup på en fredag? Kan ikke huske å ha hørt om det noen gang, men får man giftet seg i kirken da?
juddellihuddelli Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Vi skal (forhåpentligvis) det, man må søke til øverste sogneprest eller noe da, venter spent på svar i fra han. Mine foreldre hadde det på en torsdag så jeg tror det går fint.
rampejenta - ny spire Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 mine foreldre gifta seg hvertfall på en tirsdag.. men det var ett hemmelig bryllup da med bare forlovere til stede..vi skal gifte oss på en mandag men deter i sjømannskirka i Miami ,)
Libido- Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Vi skal ha fredag i kirken. men enkelte kommuner nekter på det. så du må høre med krika.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg giftet meg nettopp i kirken, på nyttårsaften - en mandag. :-) Hilsen lykkelig gift i 16 dager! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå