prins 07, prins 10 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Må bruke permisjonen min til noe, derfor drar jeg, mamma og nurket på ferie i februar. Har hatt lyst til å dra til Roma lenge, men mamma mener det blir mer stress å ha med nurket på storbyferie dit i 5 dager enn til syden i en uke. Hva synes dere?
It's all about me Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Har prøvd begge deler, og ingen av dem var enklere eller vanskligere enn det andre. Så dra ditt di har lyst du. Men nå vet jeg ikke hvordan Roma er i forhold til vogn. Er det masse steder du må bære eller ha hjelp så er kanskje syden best, men dette er det eneste jeg ser på som et hinder.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville ikke reist til Roma med en på 6 mnd, det er sinnsyk trafikk der, håpløst med barnevogn og mye støy. Vanskelig å finne gode steder å ta pause med barn der, og ungen blir fort misfornøyd med å måtte sitte mye i vogn. Drar du til syden så kan jo barnet kose seg og slappe av på stranda etc.Til Roma drar man på kjærlighetsferie uten barn:-)
rødhette* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Nå har ikke jeg prøvd storbyferie med så liten kar på lasset, men sydenferie har jeg prøvd og det var veldig bra. Sydenferiene er veldig tilrettelagt småbarnsfamilier, og du kan bestille reiseseng og slikt med i bestillingen, så du slipper å ta det med. Så jeg tror jeg ville valgt sydenferie med barn, og heller fått barnevakt en helg for å ta storbyferie til Roma som ren kjæresteferie.
prins 07, prins 10 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Gode poeng dere har, med tanke på trafikk og muligheter for å slappe av. Får tenke på det litt til, men det blir vel kansje syden da..
ToPrinsesser<3 Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Dersom du skal reise alene så ser jeg for meg at sydenferie blir litt mer avslapping enn storbyferie i Roma, Begge deler går nok bra, men personlig hadde jeg tatt en uke i sydenland emd sol og bading.
Mom2Two Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde dratt til Roma, siden det ikke er varm da. Perfekt tid for storbyferie. Det er jo bare å ta tiden til hjelp, ikke stresseog du har også med deg mamma'n din for å hjelpe. For babyens del er det sikkert bedre med Roma enn syden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå