Gå til innhold

badedrakt eller bikini?

*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva ville dere ha badet i på svømmehallen? Jeg er snart 33 fullgåtte uker....har kun bikini,men tror jeg ville følt meg litt utilpass & badet i det siden jeg er gravid?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde badedrakt i helgen, men den kom ikke lenger opp enn under navlen, ha, ha :-) Det endte i at jeg for første gang fått kommentarer for hvor flott jeg tar meg ut i bikini!!!!!

Kos deg i bassenget, jeg kunne flyttet inn der!!!

Skrevet

Finnes gravidebadedrakt på feks lindex eller hm rowells...

Helt nydelig å ha på, ikke spesielt sexy da, he he...

Skrevet

Jeg liker badedrakt jeg da, og den var skikkelig deilig å ha på seg.

Skrevet

Jeg svømmer en gang i uka.. Er 38+4.. Og jeg bruker kun bikini.. Ser ikke noe problem ved det.. Det er jo tross alt en baby inni der, og det skjønner jo verden rundt også=) Har strekkmerker fra topp til tå, og er dessuten litt overvektig, men har ikke problemer med å vise frem magen fordet=) Du skal være stolt av magen, ikke skjule den=) Min mening ihvertfall..

Skrevet

Hvis bare bikiniene hadde passet!!!

Mine sluttet å passe ed en gang... dekker ikke brystvorta en gang, he he

Skrevet

Da er det jo bare å slenge på seg en shorts og kjøpe ny overdel=) Tar sikkert litt tid før man kommer inn i den gamle uansett=)

Skrevet

Har hatt badedrakt på meg, mamma-badedrakt, de gangene jeg har vært i bassenget. Men det er for jeg skjemmes så

Skrevet

jeg ville nok helst hatt på meg bikini uansett...magen er jo bare flott...jeg gir egentlig blanke i hva andre mener uansett jeg da,også om jeg har mage og kanskje tilogmed noen få kilo ekstra her og der,det har da ikke de noe med...men du må jo gå utfra hva du vil føle deg vel i...prøv på deg bikinien foran speilet hjemme først og fortell deg selv at du ser fantastisk ut helt til du faktisk syns det selv,funker hver gang til meg og jeg har fått kommentarer på at jeg er så selvsikker...men innerst inne er jeg egentlig ganske sjenert,jeg bare bygger opp meg selv før jeg går hjemmefra... :)

Skrevet

Svømmer mye, og bruker bikini. Funker helt greit ; )

Skrevet

Takk jenter :o) da blir det bikini da...for det er det jeg har i skapet :o)

Skrevet

Jeg har brukt bikini frem til nå, men alle mine bikinier er så lave i livet at jeg måtte investere i en badedrakt. Jeg bestilte fra vårens kolleksjon fra H&M-den kostet bare 179 og jeg er veldig fornøyd (leveringen var på under en uke også). Det jeg har søkt på ellers har kostet 350-400 kroner og den fra H&M er minst like fin (sikkert ikke like bra kvalitet da, men det er jo ikke noe jeg kommer til å bruke senere).

Tenkte jeg bare skulle anbefale dette hvis noen i samme situasjon som meg er inne på linken =)

Skrevet

Bruker gravidbadedrakt, men hvis du föler deg vel i bikini er vel det ett fett.... Men hvor lenge kan vi egentlig bade?

.... Til slimproppen gär???

Skrevet

Svømmer to ganger i uka jeg, og bruker bikini! Er flott å se på gravide kvinner jo, så hvorfor skjule magen?;)

Skrevet

Jeg er min 32. uke og kan lese i omtalen av uke 32 her på barnimagen at jeg kan fortsette å bade til slimproppen eller vatnet går.

Skrevet

Bruk bibkini du =O)

Du vil uansett få en del blikk pga magen, men bare ta det med et smil! Tror jeg ville følt meg "inneklemt" i en badedrakt, mye bedre å få strutte med fine magen! =O)

Kos deg, det er utrolig deilig å være i bassenget nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...