Mam&Ama Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er bare i uke 31 og møkk lei allerede:/ er blitt 100% sykemeldt (mot min vilje) og dagene bare går saktere og saktere.. Vil helst gå i dvale fram til fødsel.. Kjeder livet av meg, vil bare ha energien min tilbake og babisen i armene. Dumme bekkenløsning, teite jernmangel, forbanna hemorider Sånn!! nok syting for idag!
Tassen79 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Herlig eller hva? Godt å høre at det er flere i samme båt! Men du glemte å nevne hormonene som løper rundt i kroppen.....jeg er helt hormonella for tiden......og da hjelper det ikke å kjede livet av seg ved siden av:-) Men det hjelper at det er flere som har det slikt.....takk:-)
Mininni Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Enig med deg....kjedelig! Er 30 + 0 i morgen, og begynner å bli utålmodig. 40 % sykmeldt (også motvillig, men jeg ser at det var det beste), kvalm og generelt slapp og trøtt.... men det er ikke annet å gjøre enn å holde ut!
sydilla Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 tips ang jernmangel og hemorider. Magen går jo ofte treigere med jerntilskudd, noe som fører til mer av det andre. Jeg går på noe som heter niferex 100 mg kapsler. For første gang i mitt liv får jeg ikke hard mage av jern - heller tvert i mot! - verd et forsøk!
Mam&Ama Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Fantastisk. Så sant, så sant. Glemte disse hormonene som herjer rundt. Hehe. Klarte å begynne og gråte av at jeg ikke fikk opp syltetøyglasset i stad. buhu, ikke noe bringebærsyltetøy på meg før sambo kommer hjem fra jobb:P Jeg syns det hormonelle er verre nå enn det var i begynnelsen. Har vært "frisk som en fisk" helt til nå i svangerskapet. Jobba 100% og storkosa meg, absolutt ingen plager. Før nå.. Plutselig får man alt på en gang og klarer så og si ingenting lenger.. Irriterer meg grønn over det:P
Mam&Ama Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 får man det reseptfritt på apoteket? takk for tipset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå