Gå til innhold

Mangen som bruker collet mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min liker ikke nan, har nå kjøpt Collet og skal prøve denne istede. Er den like god / bra som nan? Mangen som bruker collet og er fornøyd med den? Syns alle bruker nan....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt collet og er fornøyde.

Prøvde HIPP først. Men den var ikke god.

Jeg synest også alle bruker nan og skjønner ikke helt hvorfor?

Bortsett fra at den er laktose fri, men er ikke det bare for de som er utsatt for melkeallergier?

Er vell kanskje en gammel vane.....

Skrevet

Vi bruker collet.Er veldig fornøyde.Brukte nan først , men det tålte han ikke noe særlig.

Eneste med collet er at det lukter veldig oppkast når de gulper..

Men verdt det for oss.Ingen magevondt.

Collet kan man blande ut nesten med en gang vannet er kokt.

Håper gutten din liker collet da.

Skrevet

ok. Høres bra ut :o) Håper han liker Collett ja. Er det riktig at denne kan blandes ferdig og settes i kjøleskapet? forsto det sånn på pakningen. Har også hørt at den kan varmes opp to ganger,men er det riktig? står ikke noe om det på pakningen, så jeg kommer nok ikke til å gjøre det da!

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Collet. Har vel prøvd de fleste , begynte med NAN fordi det var den vi haddde hørt om - men han fikk vondt i magen av den. Collet har vært supert, det eneste som er dumt er at de ikke har ferdige kartonger. Men trenger jeg det, så bruker jeg Småfolk sine (på sykehuset sa de at Småfolk og Collet omtrent var det samme).

Lykke til :-)

Skrevet

Med vår erfaring er Collett mye bedre enn NAN!

Det er også collett de bruker på fødeavdelingene..

Brukte nan til å begynne med, men var absolutt ikke fornøyde!

Men dette varierer fra barn til barn!

Skrevet

Vi måtte gå over til collet da vesla fikk magevondt av nan, så etter det hadde vi ikke lenger gråteperioder som varte i 3 timer.. så vi er veldig fornøyd med collet... hvor får man kjøpt småfolk sine ferdigblanede ?? finner de ikke i noen butikker..

Skrevet

Jeg tror at næringsmessig er det ingen nevneverdig forskjell mellom Nan og Collett. Jeg prøvde Collett, hun likte det, men gulper mye (av alle mme'er), og jeg synes Collett gulpen luktet fryktelig, så vi byttet til nan.

Skrevet

Småfolk-ferdig-kartonger får man iallefall kjøpt på Meny. Men vet at ikke alle butikker har det. Syntes flere bør ha det, er jo veldig praktisk noen ganger :-)

Skrevet

vi bruker collett, gulper så mye mere av nan=)

Skrevet

ano`num*29.09.07*

Nan er ikke laktose fri, bruker nan og der står det at den inneholder laktose.

Skrevet

Desverre likte han hvertfall ikke Collett! :o( Da liker han NAN bedre, men virker som han får vondt i magen av NAN. beg.å skrike når han har drukket litt.... huff... får jo ikke i gutten mat jo! :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...