Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Gutten min liker ikke nan, har nå kjøpt Collet og skal prøve denne istede. Er den like god / bra som nan? Mangen som bruker collet og er fornøyd med den? Syns alle bruker nan....
ano`num *17.03.10* Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Vi har brukt collet og er fornøyde. Prøvde HIPP først. Men den var ikke god. Jeg synest også alle bruker nan og skjønner ikke helt hvorfor? Bortsett fra at den er laktose fri, men er ikke det bare for de som er utsatt for melkeallergier? Er vell kanskje en gammel vane.....
*Smiley* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi bruker collet.Er veldig fornøyde.Brukte nan først , men det tålte han ikke noe særlig. Eneste med collet er at det lukter veldig oppkast når de gulper.. Men verdt det for oss.Ingen magevondt. Collet kan man blande ut nesten med en gang vannet er kokt. Håper gutten din liker collet da.
Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 ok. Høres bra ut ) Håper han liker Collett ja. Er det riktig at denne kan blandes ferdig og settes i kjøleskapet? forsto det sånn på pakningen. Har også hørt at den kan varmes opp to ganger,men er det riktig? står ikke noe om det på pakningen, så jeg kommer nok ikke til å gjøre det da!
Kaja_07 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Vi er veldig fornøyde med Collet. Har vel prøvd de fleste , begynte med NAN fordi det var den vi haddde hørt om - men han fikk vondt i magen av den. Collet har vært supert, det eneste som er dumt er at de ikke har ferdige kartonger. Men trenger jeg det, så bruker jeg Småfolk sine (på sykehuset sa de at Småfolk og Collet omtrent var det samme). Lykke til :-)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Med vår erfaring er Collett mye bedre enn NAN! Det er også collett de bruker på fødeavdelingene.. Brukte nan til å begynne med, men var absolutt ikke fornøyde! Men dette varierer fra barn til barn!
mamita77 Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Vi måtte gå over til collet da vesla fikk magevondt av nan, så etter det hadde vi ikke lenger gråteperioder som varte i 3 timer.. så vi er veldig fornøyd med collet... hvor får man kjøpt småfolk sine ferdigblanede ?? finner de ikke i noen butikker..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror at næringsmessig er det ingen nevneverdig forskjell mellom Nan og Collett. Jeg prøvde Collett, hun likte det, men gulper mye (av alle mme'er), og jeg synes Collett gulpen luktet fryktelig, så vi byttet til nan.
Kaja_07 Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Småfolk-ferdig-kartonger får man iallefall kjøpt på Meny. Men vet at ikke alle butikker har det. Syntes flere bør ha det, er jo veldig praktisk noen ganger :-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 vi bruker collett, gulper så mye mere av nan=)
oblix Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 ano`num*29.09.07* Nan er ikke laktose fri, bruker nan og der står det at den inneholder laktose.
Milla-baby Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2008 Desverre likte han hvertfall ikke Collett! ( Da liker han NAN bedre, men virker som han får vondt i magen av NAN. beg.å skrike når han har drukket litt.... huff... får jo ikke i gutten mat jo! (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå