snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er ganske så liten av meg, både i forhold til høyde og vekt. Er 155 høy og veier 40 kg. Ifølge bmi'en å er jeg veldig undervektig. Jeg spiser og spiser men legger ikke på meg. Så det å spise mat er ikke noe problem. hehehe... Andre som har erfaringer med dette? Blir det ekstra vanskelig å bli gravid hvis man er undervektig??? Jeg håper ikke det altså....
Lotta med novembergutt Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Tror dette med vekt og graviditet er blåst opp! Både overvektige og undervektige kan ha et like flott svangerskap som normaltvektige. Eneste riisiko er jo at man både ved under- og overvekt kan miste eggeløsningen. Men dette har man som regel kontroll på selv Leste et sted at det jo ble født mange friske og fine barn i konsentrasjonsleirer. Kanskje litt trist å sammenlikne det slik, men der var det jo hvertfall undervektige kvinner ...
Isopora Gravid♥ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Dytter litt jeg.. Er ganske tynn selv, og lang, spiser masse mat og alt for mye sjokolade, men vekta er lav alikevel. veier 56 kg og er 177 høy.Bmi sier jeg er undervektig.. Er det flere som har noe svar til dette? Har tenkt mye på om det kan ha noe å si. Hvilken pp er du i snoopy81? jeg er i 6.pp. Hvis det med mangel på eggløsning stemmer så er jo det veldig kjedelig da..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er i 1 pp. Slutta på pillen i november og har enda ikke hatt TR. Så venter på at den skal komme. Hadde veldig uregelmessig mens før jeg starta på den, så det kan jo hende at den er sånn nå også... Isåfall er det utrolig kjedelig...
LINDA*** Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hey.Vi er ganske like: Jeg slutta med pilla i oktober, fikk ikke mensen før januar! Og ble gravid etter 8 pp. Jeg veide, og veier fortsatt 48 kg, 165 cm høy. Så, det skal ikke ha noe sææærlig å si ang. vekt/bmi. Det tar som regel litt tid fra man slutter på p-piller til man får sin første mens. Og når den først kommer, kan den surre i flere pp. Ønsker deg massssse lykke til for det;)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 tru itj d minske sjangsn nei,æ e lita å tynn sjøl=) æ e 157 høy å veie 47kilo,har 2 gutta fra før så vekta ska itj ha nå å si=)
*tornerose* Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror heller ikke at det har noe å si. Jeg har ei venninne som er veeeeldig tynn (det har hun for så vidt alltid vært)... Og hun har 2 små barn og er ekstremt fruktbar (ble gravid med p-piller med hun ene jenta si og spiral med hun andre)... Så jeg tror ikke du trenger å bekymre dg :-) Lykke til :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2008 Okei, godt å høre at det er flere som veier lite!! Får håpe jeg er like fruktbar jeg å!
babygullz <3 vilde Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror ikke det har så veldig mye å si på fruktbarheten om man er hverken overvektig eller undervektig, SÅ LENGE man har et normalt forhold til mat, og et sundt og bra kosthold, og god helse. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå