Gå til innhold

Hvor ofte spiser barna deres, ca 11 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

På dagtid ammer jeg henne ca hver 2. time. Jeg gir henne mat når hun ber om det og hun legger fint på seg. Heldigvis krever hun mat mye sjeldnere kveld og natt. Hvor ofte ammer dere barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå ammer jeg ikke lengre siden jeg mistet melken men jeg gir flaske hver 3,5-4 time hun er 12 uker hun får 4 måltider dagen siden hun sover fra kl.19.00-07-08.

Skrevet

Min er 10 uker og får mme, spiser ca 8 måltider i døgnet....

Skrevet

Min er 14 uker nå, men har den siste mnd fått mat hver 2. time. Nå ser det enkelte ganger ut til at vi kan strekke det bortimot 3 timer. På natten spiser hun to ganger, kl 2 og kl 6 ca ( legger seg kl 19)

Skrevet

Jeg ammer ca hver halvannen time på dagtid dersom han ikke sover. Han har en lang soveperiode på dagen og da kan det gå 3-3 1/2 time imellom. Han sover nesten ikke på natten, så da er det ca hver time da også. Når han først sovner på morgenkvisten så er det korte amminger hver halvannen til andre time (mellom kl 6 og 11). Han henger mye i puppen for å si det sånn. Tar ikke flaske, så det må bare bli sånn foreløpig. Han blir 12 uker på fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...