mamma&urokråka Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Er såå lei av å gå gravid nå. Har så vondt i ryggen, må stå opp flere ganger hver natt for å hvile ryggen, for det gjør vondt å være i samme stilling lenge.. Har igjen 10 dager til termin, men dagene går så saaakte! :-p Skal besøk en nyfødt baby i dag, og en nyfødt baby i morgen. Gjett om jeg er sjalu på dem som har fått allerede.. Hehe. Hvordan går det med dere damer? Er dere også lei?
mimmitiltre Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Er drittlei hele graviditeten!!!! syt og klag!! 6 dager over termin:)
StineMari Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kjenner meg helt igjen!! 11 dager igjen til termin, og går og håper og håper på at han skal kommer snart..... Har også vondt i ryggen og natta, og så har jeg så halsbrann og kan derfor bare ligge i en stilling uten at jeg føler at hele magesekken kommer opp....hehe Mannen min kommenterte istad; tenk om du må gå enda 3,5 uker til da....uff, ja tenk hvis vi må det da........
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Lei ja! Uff har 20 dager igjen jeg da, men kjenner på hvert minste tegn til fødsel.... Problemet er vel at jeg forventer å føde før termin, da jeg har født 5 og 9 dager før med de andre barna mine! Skal se at jeg nå går 14 dager over termin denne gangen, he,he!!!! Jeg er lei av:' -Å ikke kunne bøye meg ned etter ting - Må ha hjelp til å ta på sko/ sokker -Kynnere som man hver gang tror starter fødselen - Å være tissetrengt hele tiden - Stå opp mange ganger hver natt for å tisse - Dårlig søvn fordi det er vanskelig å sove - Å legge på meg! - Å stønne hver gang jeg anstrenger meg, som feks reiser meg opp.... - Halsbrann - Bekkenløsning - og masse annet jeg ikke kommer på i farta!!!!!!!!!
trønderpia 35 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jepp. Møkka lei. Har 19 dager igjen til planlagt ks. Må få med at jeg venter tvillinger da.. Alt er dobbelt så ille som å gå med en. Vet ikke min arme råd hvordan jeg skal holde ut 19 dager til...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Er lei og det er ingen som gidder å høre på klagingen min. Sambo mener at jeg har klaget nok... Og jeg har kanskje nevnt 4 ganger at jeg er lei. Skal vente til han har fått i seg litt mat og se om han klarer å lytte til klagungen min da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå