Gå til innhold

Er syteinnlegg for oss som er lei om dagen.. Hehe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå lei av å gå gravid nå. Har så vondt i ryggen, må stå opp flere ganger hver natt for å hvile ryggen, for det gjør vondt å være i samme stilling lenge.. Har igjen 10 dager til termin, men dagene går så saaakte! :-p

Skal besøk en nyfødt baby i dag, og en nyfødt baby i morgen. Gjett om jeg er sjalu på dem som har fått allerede.. Hehe.

Hvordan går det med dere damer? Er dere også lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Er drittlei hele graviditeten!!!! syt og klag!! 6 dager over termin:)

Skrevet

Kjenner meg helt igjen!!

11 dager igjen til termin, og går og håper og håper på at han skal kommer snart.....

Har også vondt i ryggen og natta, og så har jeg så halsbrann og kan derfor bare ligge i en stilling uten at jeg føler at hele magesekken kommer opp....hehe

Mannen min kommenterte istad; tenk om du må gå enda 3,5 uker til da....uff, ja tenk hvis vi må det da........

Skrevet

Lei ja! Uff har 20 dager igjen jeg da, men kjenner på hvert minste tegn til fødsel.... Problemet er vel at jeg forventer å føde før termin, da jeg har født 5 og 9 dager før med de andre barna mine! Skal se at jeg nå går 14 dager over termin denne gangen, he,he!!!!

Jeg er lei av:'

-Å ikke kunne bøye meg ned etter ting

- Må ha hjelp til å ta på sko/ sokker

-Kynnere som man hver gang tror starter fødselen

- Å være tissetrengt hele tiden

- Stå opp mange ganger hver natt for å tisse

- Dårlig søvn fordi det er vanskelig å sove

- Å legge på meg!

- Å stønne hver gang jeg anstrenger meg, som feks reiser meg opp....

- Halsbrann

- Bekkenløsning

- og masse annet jeg ikke kommer på i farta!!!!!!!!!

Skrevet

Jepp. Møkka lei. Har 19 dager igjen til planlagt ks. Må få med at jeg venter tvillinger da.. Alt er dobbelt så ille som å gå med en. Vet ikke min arme råd hvordan jeg skal holde ut 19 dager til...

Skrevet

Er lei og det er ingen som gidder å høre på klagingen min. Sambo mener at jeg har klaget nok... Og jeg har kanskje nevnt 4 ganger at jeg er lei. Skal vente til han har fått i seg litt mat og se om han klarer å lytte til klagungen min da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...