~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Kjente dere hverandre fra før, og hvor lenge har dere vært sammen?
strekkmerketrollet Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 aldri sett hverandre før... traff hverandre på mirc/irc chatta i ca 2 uker, før vi gjikk på kino ) Ble sammen den kvelden. Og det er 8 år siden )
Anne-B. Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi hadde chatta en del og maila hverandre om alt og ingenting, mista kontakten et par år, men tok den opp igjen da eldstejenta mi var 2 mnd. Da hun var ett år, skulle jeg til Trondheim for å se litt på byen, fordi jeg skulle flytte hit og studere. Han tilbød seg å vise meg rundt, og han inviterte meg på en konsert som han skulle spille på. Og da gikk jeg allerede rundt med elefantsommerfugler i magen. Hihi 13. oktober har vi dagen vår.
*ale* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Vi kjente hverandre fra før, havna på nach.... og det er 10 år siden nå....
EnUndreneMor Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 lang historie, men vi gikk i samme barnehage og gikk i førsteklassen sammen.. så slik viste vi om hverandre. så ble vi sammen i slutten av ungdomskolen å det er 7år siden nå.. vi vr hverandres første kjæreste.. og siste forhåpendligvis:D
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Vi traff hverandre på byen, jeg var dritings, han var litt mer oppegående, kom og satte seg ved bordet der jeg satt alene etter å ha kommet bort fra dem jeg var sammen med. Husker ikke en ting av hva vi snakket om, noe han er glad for, for han sa noe veldig teit, hehe. Ved stengetid var jeg absolutt ikke klar for å avslutte festen, og ble med ham hjem til vennene han bodde hos på nachspiel. Han var bare på besøk i byen i helga. Tja, det gikk vel sånn som det gjerne går, og jeg trodde det kom til å bli med det, siden han bodde 150 mil unna. Men vi holdt kontakten, jeg reiste til ham på besøk, og da var jeg solgt. Dette var i 2005, nå har vi bodd sammen i to år og har en datter på ni mnd, og skal gifte oss til sommeren Aldri hatt det så bra før. Life works in mysterious ways...................
tuppen og lillemor Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 he he vi traff hverandre på ett utested.......... og det er snartt 11 år siden...i dag har vi 2 flotte barn i lag....
Kirsebæra Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Og den historie er bare flau! *sukk* var 14 og hadde kjent han i 6 dager gjennom en annen venninna. så var fi vire venninnene invitert på valentines fest 14 februer(I know, I know, klisje) og så kom da han og sine tre bestevenner, som forøvrig da var sammen med MINE tre bestevenner...og de viste jo at vi likte hverandre, men ingen av oss ''turte'' gjøre noe da...så tilslutt tok de bare tak i hvert vårt hode og førte oss sammen til ettk yss og så var vi vel egentlig sammen.... *flaut* men det er nå snart fem år siden da....=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Kjent hverandre i 5år. Gjennom familie. Og ble sammen for snart 1.5år siden
litakine og Theodor Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 vi har en veldig bra historie på hvordan verden er liten: Min mor er fra finnmark, samme plassen hvor han bor. Han har bodd på min hjemplass, og vært sammen med ei jente der i ett par år. I begge tilfeller har ingen av oss vist hvem den andre er. Så møter jeg broren hans, når jeg er på besøk i finnmark og forelsker meg egentlig litt i han, men jeg er 15 år, så det er bare sånn liten fjortisforelskelse. 2 år senere er jeg på fest på min hjemplass i lier, og hører rykter om at broren til han jeg hadde vært forelsket i var på besøk (han hadde nå gjort det slutt med kjæresten,og bodd i finnmark i noen år, var bare på besøk hos noen venner), så jeg inviterte han på denne festen, og han kom, og vi ble liggende hele natta å prate (ja, bare prate), han dro hjem til seg igjen, og 3 mnd senere kom jeg på besøk til han,og vi ble sammen. flyttet sammen 6 mnd senere. I senere tid har vi og fått vite at moren min og faren hans var ungdomskjærester, og at min mor ble dumpet til fordel for hans mor.
xxxo Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 karinahl&Elias født 08.11.06 : hahaha.. Bra historie! nesten tvangsekteskap det der. ;p litakine og Theodor: oj! hehe, bra dere ikke fikk høre at dere var søsken da!!! satt en kveld å kjeda meg å så på svisj, da jeg så at det var en meldig hvor det sto at det var en trønder i drammen.. jeg har en forkjærlighet for trøndere (mamma er trønder) så jeg sendte en melding. vi møttes ble venner, det ble og etter et års tid ble vi kjærester.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Traff hverandre på fest. Aldri sett hverandre før. Vært sammen siden (litt over 2 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå