BettyBoob Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 why!!!????? om klesstr, lykke til på jobbintervju (noe jeg skrev i en mail til eksen) så han utleverer tydeligvis all info om mailene jeg skriver. skjønner at jeg må slutte å nevne noe annet enn sønnen vår... er ikke interessert i at hun skal vite ting om meg. er ikke interessert i å ha kontakt med henne i det hele tatt. ser ikke på henne som et medlem av familien da bf ikke har samvær fordi han er australsk og bor der....hun har møtt Seb noen ganger før han fylte 6 mnd... (da var jeg sammen med bf) skjønner bare ikke poenget. er ikke som om typen min sender eksen sms liksom! liten utblåsning...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Syns nesten synd på dama til eksen din. Jeg tror bare hun vil være venn med deg. Jeg tror du er litt sjalu. Hun vil sikkert bare være grei, så jeg syns du virker smålig der!!!!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg må nesten være litt enig med anonym her, kan jo være trivelig å få ett greit forhold til henne, kanskje hun bare ønsker å vise at hun stiller seg åpen for en bra kommunikasjon?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Men jeg forstår deg også, bare så det er sagt:)
Lotte&Prinsessa Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Er helt enig med deg! Jeg hadde også blitt irritert hvis dama til bf begynte å sende meg meldinger! Er greit at man vil være hyggelig, men en plass går grensa! Hun kan heller være hyggelig å si sånne ting når man er face to face! Jeg ville ha gitt katta i henne og latt være å svare... Kanskje jeg er litt kvass... hehe...
3 blå Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Litt vanskelig face to face hvis både barnefar og nye dama bor i Australia... Men hun prøver sikkert bare å være hyggelig med deg da
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Men hvorfor i all verden legger du ut så mye til eksen din i det hele tatt da? Han har vel ingen interresse for det nå? ...Og klart du må regne med at dama hans får all infoen. Hva hadde du forventet deg egentlig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 du burde være glad for at hun sender deg meld. at hun intreserer seg for barnet osv. jeg vet at det er noen kameler og svelge. men om denne damaen har tenkt og bli i BF sitt liv så er det mye bedre for sønnnen din at dere kan ha en ok forhold en at du skal dytte henne bort.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Tror det beste du gjør er å snakke med bf kun om ungen. Han har jo ikke noe med ditt privatliv. Lurt å få litt avstand på den fronten kanskje? han er jo ikke sammen med deg lenger så du kan ikke forvente det, dessutten ville han nok ikke hatt kontakt med deg hvis dere ikke hadde barn. Tror du taper enormt mye på å være kald mot stemoren til ungen din. Hun har tross alt en rolle i livet til barnet selvom du liker det eller ikke. Vær den voksne og svelg noen kameler...
Matja Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Bor de begge i Australia? Da spiller det vel ingen rolle hvilket forhold dere har? Jeg mener; Hadde hun bodd i samme by, så hadde det jo vært veldig kjekt å hatt et bra forhold til henne, men... Jeg tror det hadde klikket for meg hvis nye damen til bf hadde begynt å sende meldinger til meg! Hun bør bare holde seg langt unna!! Møkkakjerring!! Hehe;-) Skjønner deg kjempegodt!! Men prøv å unngå å utlevere så mye til eksen din. Kun type meldinger som angår ham, babyen og sånn hverdagsting. Og sender hun en melding, så bare si "Ja-og-ha!"
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Nei Gud dette var barnslig. Du får legge bort dine egne følelser og heller tenke på gutten din. Om dette er eneste problemet med stemor, at hun er FOR hyggelig, så burde du tenke deg om hva du hadde krevd av henne om Seb skulle til pappa om 10 år å besøke dem. Hadde du ikke forvente at hun skulle ta i mot din sønn med åpne armer? Da får jammen du også legge litt godvilje til. Hadde hun sendt deg truende sms så hadde det vært noe annet. Du burde være sjeleglad for hun viser interesse du. Skulle likt å hørt deg om hun ga blaffen i sønnen din når han var på besøk der! Det du sår nå, høster du senere!!!!!!!!!
Matja Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Jeg ser ikke helt at dette er to sider av samme sak da, men... Eksen sin nye samboer trenger vel ikke å sende sms'er for å ha et godt forhold til sønnen vel? Jeg for min del hadde aldri sendt sms'er til eksen til typen min, men jeg hadde tatt imot sønnen med åpne armer! Men er det ikke greit at vi alle har forskjellige meninger da??
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 Jeg sier som Matja sa i en annen tråd: "Ære være dem som klarer å ha en åpen dialog, tross alt! De er forbilder for mange, og jeg kjenner at jeg blir veldig glad på deres vegne :)" Det kan hende noen burde gå noen runder med seg selv.
BettyBoob Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2008 hun kommer ikke til å være min sønns stemor da bf ikke vil komme hit og jeg ikke har noen planer om å dra en 2 åring med på den flyturen. hadde vi alle bodd i samme by og bf hadde hatt samvær ville saken stilt seg veldig annerledes. begynner å bli rimelig lei dib nå, det er fryktelig vanskelig å få forståelse for følelser man har uansett hva andre synes om dem. JEG vil ikke at denne jenta skal ta kontakt med meg, det er bf sin jobb. Selvsagt fint for bf at hun engasjerer seg, men det trenger ikke å involvere meg og mitt liv her på den andre siden av kloden.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Altså jeg forstår deg, du må ikke tro annet;) Men det er jo på en måte veldig greit at hun stiller seg åpen for ett godt forhold. Damene til bf her tar ofte kontakt med meg på feks nettby, selv om jeg vet at forholdene hans ikke vil fungere og jeg synes det er litt rart at de tar kontakt så fort svarer jeg som oftest hyggelig fordi jeg vet at en vakker dag er det en av disse jentene som blir Lucas sin stemor og da er det ganske så kjekt at jeg er på god fot med den damen føler jeg;) Jeg skjønner at det føles rart og at du ikke har noen interesse av henne, men kanskje hun tror at det vil berolige det at hun tar kontakt? Hun har jo mest sannsynlig kun hørt barnefars side av denne saken og tror kanskje at han skal begynne å ha samvær eller noe.. ikke lett å vite? Men om du virkelig ikke vil ha kontakt med henne kan du jo feks bare skrive en melding hvor du forklarer det pent for henne?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 Er ikke nødvendig å være ekkel vel annie?!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Det er som noen over her skrev. Om du ikke vil at han skal utlevere info om deg, så la vær med å skriv noe som helst om deg selv til eksen din. Alt som har med han å gjøre, har med henne å gjøre også. Slik er det når folk er sammen. At du sitter og irritere deg over dette, er jo din egen skyld. Du skulle vel ikke ha skrevet så mye om deg selv på mailen til eksen din. Det er ris til egen bak det. Slutt å tenk så mye på dette, og helle irriter deg over ting som er verdt å irritere deg over. Ikke bruk så mye energ på dette tullet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 kan du ikke bare be bf om at hun stopper med smsene sine? På en hyggelig måte? Dette er en liten ting å bli så hissig på... så gjør heller noe med det!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #20 Skrevet 17. januar 2008 jeg skjønner deg godt jeg! Jeg vil absolutt ikke ha noe kontakt med eksens nye dame. Handler ikke om sjalusi, for jeg har også ny kjæreste. Er normalt hyggelig når vi treffes en sjelden gang ved levering, og snakker pent om begge til barnet mitt, men kontakt utover det ser jeg ikke noe behov for..
BettyBoob Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. januar 2008 jeg er ikke sjalu, jeg har en flott ny kjæreste jeg og jeg gjør ikke noe med saken før hun evt sender flere meldinger, da får jeg bare si på en pen måte til bf at jeg foretrekker om ham kontakter meg (som har vært det vanlige frem til nå) hvis det er noe han lurer på. kan godt hende jeg er litt barnslig når det gjelder dette, men sånn er det nå bare! er bare det at jeg ikke kan la være å lure på om hun var etter eksen mens vi fortsatt var sammen, da var hun ute og lunsjet og shoppet med sønnen min og meg selv, så gjorde jeg det slutt - vi tok hvert vårt valg om å ikke flytte noen av oss. Uansett, rett før de ble sammen fikk jeg beskjed av eksen om at han ønsket litt mindre kontakt fordi han synes det var sårt og det ga ham problemer med å komme seg videre i livet. ok sa jeg, det er opp til deg - vi er her vi. Så ble de sammen og plutselig er han helt på saken igjen. tror hun pusher ham en del... uansett - skal slutte å bry meg så mye og kun gi ut info om sønnen vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå