EnUndreneMor Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 gleder meg til å prøve:) http://www.mamut.net/telemark/subdet22.htm?gclid=CLzv1Ln3-pACFSM6EAodNxb4dw
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Ørelys er humbug. Har prøvd det selv. Har og testet å brenne ørelys uten at det var i øret (hvis du skjønner), og det var like mye "voks" på det som ikke hadde vært i øret som på det som jeg brukte i øret. Det er voks/belegg på innsida av disse rørene som smelter av varmen. Jeg ble skuffa!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Dette er bare tull. En venninne av meg tok det inn i butikken sin, men kutta det raskt ut.
EnUndreneMor Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 jøss.. jaja men står at det skal forbygge øresus og hjelpe mot ørebetennelse.. skader ikke å prøve.. syns det hørtes spennende ut jeg.. jeg gleder meg i allefall..
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 ah....det har jeg og testa flere ganger men funker dessverre ikke!!! bare humbug!! voksen inni røret som smelter!!
cheni Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har også prøvt det, både inni øret og uten å ta det i øret... LITT ørevoks kom det, men ikke så mye nei... Men det var faktisk behagelig, så jeg vil ikke si at det var helt bortkasta. Jeg kommer nok ikke til å betale 129 kr for å gjøre det igjen. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå