babysjuk82 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 M akutt tajnpine..men tør da ikke t tannlegen elr.angst!får ikke komme inn akutt elr.e nok kvalm fra før av.sitt nu her og tenke på ka som e verst..tannpine,elr fødsel..og da må eg si tajnpin.trur eg tørner snart!
kaffeplante Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 se å kom deg i vei til tannlegen;)Blir mest sannsynlig verre av å vente.....og det kan gå betennelse i tanna og d kan i verste fall fdøre til at du må rotfylle....... kan jo hende du blir bra med en gang....kan jo be om å få bedøvelseskrem og bedøvelse når han holder på så kjenner du jo ingenting. Sååååå i vei med seg!!!!!
Dotten Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Et lite tips Har du Paracet, kan du legge den rett på tanna som er vondt. Det skal hjelpe noe mot vondtene vissnok God bedring, og ikke sitt der å ha vondt. Kom deg til tannlegen. Ring å si at du skal INN NÅ! Kan da ikke seriøst mene at du ikke får kommem inn akutt?? Huff!
Dotten Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 PS: Tabletten skal "smelte" på tanna inne i munnen. Smaker sikkert litt æsj... men om det hjelper mot smertene er jo det det beste!
babysjuk82 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Takk for tips og råd:-) har prøvd d meste.av tidliar erfaring vet eg at d er ik akutt og få.va d før,men mangle tannlæge dr nå.e litt usikker,ha trekt tanna dr d e ondt,d er lenge siden.så e vel betenls elr noe da.litt redd for og ta medisiner i denne tiden.håpe d går over.svime av bare t tannlægen æ,og grine. Som en liten unge,hehe.
babysjuk82 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 Takk for tips og råd:-) har prøvd d meste.av tidliar erfaring vet eg at d er ik akutt og få.va d før,men mangle tannlæge dr nå.e litt usikker,ha trekt tanna dr d e ondt,d er lenge siden.så e vel betenls elr noe da.litt redd for og ta medisiner i denne tiden.håpe d går over.svime av bare t tannlægen æ,og grine. Som en liten unge,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå