Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M akutt tajnpine..men tør da ikke t tannlegen elr.angst!får ikke komme inn akutt elr.e nok kvalm fra før av.sitt nu her og tenke på ka som e verst..tannpine,elr fødsel..og da må eg si tajnpin.trur eg tørner snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se å kom deg i vei til tannlegen;)Blir mest sannsynlig verre av å vente.....og det kan gå betennelse i tanna og d kan i verste fall fdøre til at du må rotfylle.......

kan jo hende du blir bra med en gang....kan jo be om å få bedøvelseskrem og bedøvelse når han holder på så kjenner du jo ingenting.

Sååååå i vei med seg!!!!!

Skrevet

Et lite tips :)

Har du Paracet, kan du legge den rett på tanna som er vondt. Det skal hjelpe noe mot vondtene vissnok :)

God bedring, og ikke sitt der å ha vondt. Kom deg til tannlegen. Ring å si at du skal INN NÅ! Kan da ikke seriøst mene at du ikke får kommem inn akutt?? Huff!

Skrevet

PS: Tabletten skal "smelte" på tanna inne i munnen. Smaker sikkert litt æsj... men om det hjelper mot smertene er jo det det beste!

Skrevet

Takk for tips og råd:-) har prøvd d meste.av tidliar erfaring vet eg at d er ik akutt og få.va d før,men mangle tannlæge dr nå.e litt usikker,ha trekt tanna dr d e ondt,d er lenge siden.så e vel betenls elr noe da.litt redd for og ta medisiner i denne tiden.håpe d går over.svime av bare t tannlægen æ,og grine. Som en liten unge,hehe.

Skrevet

Takk for tips og råd:-) har prøvd d meste.av tidliar erfaring vet eg at d er ik akutt og få.va d før,men mangle tannlæge dr nå.e litt usikker,ha trekt tanna dr d e ondt,d er lenge siden.så e vel betenls elr noe da.litt redd for og ta medisiner i denne tiden.håpe d går over.svime av bare t tannlægen æ,og grine. Som en liten unge,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...