Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Guri malla som det svir i skjeden. Hadde sex med sambo i går, ikke samleie da, men, eh, uff, ja. Litt fingring. Han hadde ikke fingrene langt inn da. Grunnen til at jeg er ekstra redd nå er at jeg har hatt to SA tidligere. Begge gangene påvist av infeksjon, men etter hvert har de funnet ut at det er pga forhold i livmoren min da, og at infeksjonene har kommet pga dette. Kan noen svare meg likevel: Kan jeg få infeksjon av at han har fingrene inne i skjeden min? Har jo lest at en skal være forsiktig med å ha fingrene for langt inn pga fare for rifter. Han er jo ren da på fingrene, men kan jo selvfølgelig være noen bakterier der likevel. Driver ikke og maser på han om han er ren. Han hadde nettopp dusjet.. FIkk forresten påvist gjærsopp her tidligere, så det kan jo være at den blusset ekstra opp? Grunnen til at jeg er så redd for dette er at jeg er redd for at en eventuell infeksjon skal føre til vannavgang... Men da må det vel være disse spesielle, "farlige" infeksjonene de mener eller? Har jo fått beskjed om å holde oss unna samleie pga livmoren må ha ro tror jeg, og vi har fulgt denne beskjeden... Huff, velger å være anonym nå..
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hei, det kan jo bare være urinveis infeksjon,og du skal vel ikkje få infeksjon i livmoren av at han fingrer deg. det er jo derfor slimproppen er der. for at ting ikkje skal komme ut eller inn...=) Men ville nok tatt kontakt med lege hvis svien vedvarer, er jo ikkje så kjekt å gå med i lengden. God Bedring=)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Kan det være at du rett og slett har blitt litt sår? Vi er helt avhengige av å bruke glidemiddel nå når vi skal ha sex, hvis ikke blir jeg bare sår og får vondt.
reekleim *fødeklar* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Hvis man har sopp så svir det. Har gjort det på meg i hvert fall! Undvike samleie fordi at livmoren skal få ro? Da må du passe deg så at du ikke får orgasme når dere "kozzer" dere med fingrer og lignende!!! Ellers så er jeg ikke noe ekspert på dette med infeksjoner dessverre, men undvik å ha "ting" i skjeden som har vart i åpningen lengre bak uten å vaske den/det først lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Kan være at jeg er sår ja. Har tenkt på det. Er skikkelig tørr, så. Håper at det gir seg, men drar selvfølgelig til lege hvis ikke. Skal ta med en urinprøve til jordmor når jeg skal dit i neste uke for å se om det kan være urinveisinfekjson. Men burde vel kontakte lege før det hvis det ikke gir seg? Var hos gynekolog for oppfølging bare for to dager siden, og da hadde jeg ingen plager bortsett fra svar på prøver jeg tok i romjula, som viste denne gjærsoppen. Hun anbefalte denne seks dagers kuren, men ser i reklamen at Canesten anbefaler denne en gangs stikk pillen på 500 mg. Burde kanskje ta den pluss krem, og se om det blir bedre? tok en slik av de seks dagers her forleden, men må jo ihvertfall fullføre den. Kanskje best med denne en gangs? Har tenkt litt på dette med orgasme også ja. For da er det sammentrekninger i livmoren. så det er så vidt jeg tør. Sambo forstår det selvfølgelig hvis jeg sier at jeg ikke vil, men i går kom han hjem fra sjøen, og vi ville bare kose litt siden det var så lenge siden sist. Men absolutt ikke noe problem for meg å holde meg helt unna det. Er bare så redd for at det skal skje noe nå, som kunne vært unngått. Da kommer jeg til å klandre meg selv, for det er jo jeg som må passe på her. Takk for svar iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå