Gå til innhold

"Dilla" på noe??


Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Hm här sitter jag och moffar i mig mormors sockerkaka och är ständigt hungrig. Det enda jag fått dilla på är te(!) Kan dricka upp till 5-6 koppar om dagen på det värsta, detta är väl inte farligt? Någon som vet? Har varit helt kaffe galen fram till jag blev gravid, men bara lukten av kaffe gör mig kvalm. Så konstigt att det bara ändras så! :)

Ellers så är aptiten helt på topp..kan man väl säga..haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter at en ikke skal drikke mer enn en kopp kaffe, tre kopper te eller en liter med cola, pga koffeinen regner jeg med. Har ikke fått dilla på noe spesielt, men har gått lei av matvarer som jeg likte før og byttet om. Matlysten begynner å nærme seg normalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste innerst inne att det inte kan vara heeelt sunt :) Men men man kan inte vara änglabarn hela tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig glad i epler og brunost(innherredost)mmm... søt og deilig. Helt feskt brød m smør og brunost, ingenting som kan slå det. Å.. nå ble jeg sulten.... igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er super hol på grovskive med smør og bananbiter. Dette har stabilisert magen min på toppen av det hele så jeg skal ikke klage :-) Spiste ei loffskive i dag å da ble jeg full av gass i magen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke fåttdilla på noe spes....men har forandret smaksløkene ja...må ha mat med smak i...godt med krydder...og så har jeg spist mye epler og apelsiner....tror babyen må ligge oppå magesekken min eller noe...for jeg får ikke i meg så mye en gangen...spiser to skjeer, så er jeg helt stappmett...men det er godt å få tilfredsstilt ganen...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ostepop og grønne epler, nam :) og fårepølse på knekkebrød, men det bare spyr jeg av..men må ha det alikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drikker sinnsykt mye grønn te! Liker det egentlig ikke til vanlig:/

grønne epler og appelsiner går det også mye av. Og knekkebrød med kaviar og gulost; Nam nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått dilla på noe som varer, men av og til så får jeg bare så lyst på noe spesielt (varierer hele tiden).

 

Når det gjelder teen din b@rnim@agen så er sort te den "værste teen" (koffein, syre og noen greier), så kommer fruktteer, deretter grønn te som er rik på antioksidanter og til slutt den beste som også har mest antioksidanter den hvite teen.

Vil også tipse om Yogi Tea, en Ayurvedisk teserie som fåes kjøpt på helsekostbutikker (og en del matbutikker i Sverige). :) Den er full av urter som er bra for kroppen. Anbefaler deg å spørre ekspeditøren om anbefalinger og nevn du er gravid.....

Når det gjelder grønn te så tror jeg det er greit å drikke en del. Det og vann.

 

Kos deg med tedrikkingen og lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har dilla på noe,appelsiner og solo,noe jeg aldri spiste før eller drakk!!!hehe.

Asså frukt og grønnsaker generelt,har gått ned 4 kg så er ikke det verste man kan dytte i seg:) jeg orker så og si ikke middagsmat det blir for mye..tar en appelsin istede;)

 

hilsen Vera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så utrolig lyst på sushi hele tiden, det ser så friskt og godt ut! Man skal vel helst ikke spise det, og må i alle fall være veldig sikker på hvor og hvordan det er laget, men har skikkelig lyst på det hele tiden! (Har spist det et par ganger også, og må nok fortsette med det så mye som jeg tenker på det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er helt merkelig men hver eneste kveld får jeg så syyykt lyst på varme maiskolber med smør på... hmmmmmmmmmm, men er det rart eg sliter med oppblåst mage.. er vell det eneste jeg har sånn skikkelig DILLA på... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt dilla på sitron, og skjærer opp tre-fire båter og spiser det. Samboeren min skjønner ikke hvordan jeg får det til, det er jo veldig surt...men jeg bare må ha det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...