Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Klarte de å røre på beina allikevel? Ser lillesøster her rører jo på beina selv om puta er der..Legen mente den var passe,og den sitter da som den skal,hadde den vært for lita så hadde jeg vel ikke fått den inntil hverandre på sidene...Har skifta pute engang og da fikk vi den ikke sammen i sidene så...Er så redd for at hun ikke skal få den av om 2 uker fordi hun rører på beina..
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Min fikk lic ortose i går (snart 3 mnd) og jeg strammer så hun ikke får røre beina men jeg ser at hun noen ganger kan røre det litt. Jeg er helt fersk på det kan heller ikke svare deg så godt men ortopedingeniør sa i går at hun ikke bør kunne sparke med bein. Hvor lenge må dine prinsesser gåe med det?? Legen sa i går at i første omgang blir det 8 uker så får vi se
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Hun har hatt den i 3 måneder nå og skal på kontroll om 2,5 uke...Håper hun får den av da...Var på kontroll for 1 uke siden og da måtte hun ha den litt lenger Hun begynner å bli utilpass fordi hun ikke får beveget seg...Hun er nå 4,5 måneder og fikk på puta da hun var 7 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå