Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Klarte de å røre på beina allikevel? Ser lillesøster her rører jo på beina selv om puta er der..Legen mente den var passe,og den sitter da som den skal,hadde den vært for lita så hadde jeg vel ikke fått den inntil hverandre på sidene...Har skifta pute engang og da fikk vi den ikke sammen i sidene så...Er så redd for at hun ikke skal få den av om 2 uker fordi hun rører på beina..
Matilde og Sofie mor Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Min datter hadde pute i 4 mnd. Hun kunne bevege litt på dem, men ikke mye. Beina skal ikke være helt låst som i en skrustikke. Mitt lille gull hadde veldig kraftig hoftedysplasi, og egentlig så skulle hun hatt pute litt lenger, men vi var så heldig/uheldig at hun fikk en for stor pute en gang vi var å byttet pute, og da ble jo beina hennes enda mer spredt og behandlingen gikk fortere. Hun klaget aldri på den puten, og vi trodde at den skulle være så stor.. Det går i alle fall veldig bra med hun nå. Er 8,5 mnd og henger ikke særlig mye etter i utviklingen i forhold til sine jevnaldrende. Det går nok helt fint, og tror ikke at det er så veldig avgjørende om hun beveger litt på beina sine. Håper virkelig at hun får av puten, for jeg vet hvor kjedelig det er med den. Vanskelig å finne klær og dårlig plass i vogn og bilsete. Glad for at vi ferdig med den. Men vær skikkelig glad for at de har oppdaget hoftefeilen hennes nå. Vet om en som fikk vite at hun hadde hoftedysplasi som voksen og det hun fikk tilbud om var en stor operasjon av hoftene, og hun kunne regne med at det tok borti ett helt år før hun var helt bra igjen. Så vi bør vel være veldig glade... Masse lykke til.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Takk for svar ) Skal på kontroll om 2,5 uke så da får vi se..Men hun spreller ganske mye med beina selv om puta sitter godt..Men glad hun fikk den på tidlig ja,men det blir veldig godt når hun får den bort sånn at hun får brukt alle de fine klærne sine og får plass i vogn og bilstol )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå