Gå til innhold

hvilken søskenvogn vil dere anbefale??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vel det til sommeren når nr to kommer. Store frøkna blir 2 år rett etterpå. Tenker at jeg vil ha en som er stødig og god med 4 store hjul og romslig kurv under. Det skal være god plass til både store frøkna og bag til minsten. Hva slags bag er lurest forresten? Myk eller hard?

På forhånd takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Skrevet

Jek kom inn hit for å svare GT safari tvillingvogn, men den er med 3 hjul, så da er jo ikke den noe for deg. Jeg var veldig fornøyd med den. Elias var 2,5 da Emma ble født og jeg brukte den nesten hver dag i nesten ett år. Da syns jeg han var stor til å sitte i den.

Lykke til!

Skrevet

Føles den trygg med kun tre hjul? Er veldig skepisk til trehjulinger. Tenker at de lettere kan vippe/velte i ulent terreng o.l.

Skrevet

Hvis du har råd så anbefaler jeg helt klart OTH urban Jungle, i alle fall dersom barna dine ikke er for store av vekst. Dersom minstemann blir født i perioden november - januar kan du nok også oppleve at babybagen blir liten hvis du vil ha vintertøy oppi.

Dypbagen er vendt mot deg som kjører, mens sportssetene er vendt mot kjøreretningen.

Når barna blir litt større sitter de utrolig fint i sportssetene, og vogna er veldig, veldig bra laget med tanke på hvor tyngdepunktet er, noe som gjør at vogna er mange, mange, mange ganger så lett å manøvrere enn alle andre dobbeltvogner jeg har forsøkt.

Eneste minus er at det ikke er bremser på vogna, men siden den er så lett er det et lite problem.

Andre positive ting er at den går gjennom vanlige ytterdører uten å legge den sammen, mens andre dobbeltvogner er for brede, den er lett å legge sammen, tar lite plass og hjulene tas av med et enkelt klikk om det skulle være nødvendig.

VELDIG fornøyd.

Skrevet

Denne er en billigere utgave av OTH sin. Den er 76 cm bred og skal gå inn igjennom standard-dører (80 cm)

Den er ikke kommet i butikken enda, så vi har ikke fått prøvd den, men den har fått mange gode kritikker på barnevogn-forumet her

Skrevet

Teutonia team s4 er super god å trille, 4 hjul, solid og sittedel kan monteres både med og mot "fartsrettning"

Ulempen er at den er LITT tung å løfte inn og ut av bil og den tar plass.

Den er vel den på markedet som gir best plass til de små..mykbag fås kjøpt. Jeg betalte 7500 for min helt ny, men bag, handlenett og myggnett, pluss foret fotpose/trekk. Fin er den også! :-)

Skrevet

har vært å tittet litt i dag faktisk;o) falt litt for den nye carena vogna, den kom i butikkene i desember, så har ikke funnet så mange meninger om den enda, men den ble utrolig liten sammenslått, og virket veldig grei å trille! den er 76 cm bred tror jeg det var, og veide rundt 14 kg, så det blir nok denne på oss!

http://www.carenababy.com/CARENA/Norway/STROLLERS/TwinStrollers/Strollers/Products/37182.htm

blir nok sort da, siden vi venter en gutt, og har ei jente:o)

Skrevet

Er litt skeptisk til så små hjul i snøen... hmmm...

Skrevet

Den med de store hjulene så jo fin ut. Vet du prisen på denne vogna med hardbag? Hvor får man kjøpt den?

Sorry, HI, ikke meningen å kuppe tråden din!

Skrevet

kupp i vei! ;p

Skrevet

det er forhandler liste på carena sin nettside, men den stemmer ikke helt, for jeg fant vognen hos Gerd T Martinsen, har butikk i solbergelva og i drammen,og den stod ikke på lista... men det er vel Brio butikker også som selger Carena prisen for den med store hjul er 3999, som de sier *haha* sånn ca 4000 da;o) helt grei pris når man kan selge den på finn å få igjen i allefall halve prisen når man er ferdig med vognen;o)

syns ikke hjulene på Double Swing var så små da? De kan også låses hvis man skal ut i snøen:o)

Twin buggy' en har små hjul, men den er jo en annen type vogn, og tar forøvrig mye større plass sammenslått, så den ville jeg nok ikke hatt på snøen nei!

Skrevet

vet ikke prisen på hardbag, for jeg skal bruke mykbaggen fra teutoniaen til vesla her, den passer visst perfekt i den vognen, men en Carena mykbag koster rundt 4-500 kr vet jeg, så da er det vel litt dyrere for hardbag, tenker jeg?

Skrevet

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Barnevogner

Samme vognen som ble nevnt lenger oppe her. Jeg har kjøpt den, og kjøpte hardbag i tillegg. Blir 14 mndr mellom mine. Jeg fikk kjøpt 2008-modellen, de hadde akkurat fått den inn. Hardbagen er vendt mot deg, mens sittedelen er vendt mot kjøreretningen. Har ikke fått prøvd den enda, da minsten ikke er født enda... to uker igjen;) Men den virker helt topp! Ganske kompakt når den er lagt sammen, god plass under, store og gode luftjul.... dessuten koster den bare 5000 inkl hardbag!

Skrevet

Altså den helt nederst til høyre... BabyTravel sin...

Skrevet

jeg venter også på denne vogna. Den kommer på 3999 + hardbag 599,-.

Lista med forhandlere på carena sin side stemmer ikke i det hele tatt. Inge n av de i mitt fylke som fører den. Venter nå en til en briobutikk og de sier hver uke at " den kommer på mandag".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...