Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nylig om baby på fem uker som er sterkt mishandlet av faren.

Store hodeskader, hjerteinfarkt og flere brudd. Er det mulig. Moren er også siktet. Jeg får så vondt at det er helt ubeskrivelig.... Hva får to mennesker til å gjøre dette?. Stakkars stakkars lille menneske. Er nesten for dødsstraff på noe som er så ekstremt jævlig. Et så uskyldig lite vesen som bare skal ha kjærlighet å ha det godt. Alt her inne blir bagateller når man ser sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer på at jeg gikk inn på innlegget ditt. Sånt vil jeg ikke høre!

Skrevet

Ja, det er så grusomt så finnner ikke ord..... :*(

Hørte det på radioen da jeg kjørte bil i sta`og kjente det langt inni marg og bein.

Skrevet

Gud så grusomt!!!........stakkars stakkars unge....kjenner det knyter i meg...:(((((

Skrevet

Sånne er grusomme, fatter ikke at det går ann å gjøre sånt mot små uskyldige. Kunne tenkt meg å gitt sånne mennesker en ordentlig omgang ja......Mennesker som mishandler barn fortjener å lide.

Skrevet

Helt enig med deg , tragisk dette ..

du mente nok hjerneinfarkt , det er ikke mulig å få hjerteinfarkt pga mishandling i slik situasjon ( da må man være mye , mye eldre, gammel nesten, forstå hva som skjer og ha svakt hjerte i utgangspunktet ). Men det spiller jo ingen rolle, ondskap uansett..

Skrevet

DØDSSTRAFF FOR DE SOM SKADER BARN..PEDOFILE..MISHANDLERE OSV!! ikke noe synd på slike mennesker..rettsvesenet i norge er altfor mild!!! altfor mild!!

slike mennesker bør pines til døden!!

Skrevet

Men hvem av oss her inne er det som aldri har tenkt tanken: "nå orker jeg ikke mer..", "hva om jeg bare stikker av...", "Hva om jeg slipper h*n i gulvet kanskje h*n blir stille da...." osv osv.

Jeg tror ikke foreldrene planlegger å gjøre sånt mot barna sine, men det skjer i afekt.

De som har barn som hyler, hyler, hyler, hyler vet nok hva jeg mener.

Hvorfor velger foreldre å gå ut av rommet når barnet skriker på 5 time i strekk? Fordi man må telle til 10, bl.a...

Den store foreskjellen er derimot de som velger å skade barna og de som ikke gjør det. Jeg ville aldri ha gjort det, men kan allikevl "forstå" de som gjør det - forstå meg rett!

Skrevet

stakkars lille barn, fatter ikke at det går an å være så ond.. blir helt dårlig av sånt..et lite uskyldig barn som ikke er bedt om å bli født... det er så mye stygt rndt verden attdet... huff oo huff...

Skrevet

Nei det kan jeg ikke forstå rett. Bare syke mennesker som gjør sånt.

Jeg ville aldri ha gjort det?? Går det an. Man trenger vel ikke å si det engang. Har ALDRI tenkt tanken på å slippen i gulvet som du sier. Og min har skreket masse på nettene. Irritert å sliten ja...Men har egentlig ikke lyst til å kommentere det mer. Les hva Hi skriver. Hva som har skjedd. Forventer at alle tar sterk avstand for sånt jeg. Slå babyen sin til nesten døde. Ingen som noensinne tenker på det hvis man ikke er alvorlig gal og syk

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor HI skrivet et sånt innlegg en gang! Det er forferdelig vondt å høre sånt, og jeg skjønner hvorfor du sitter og gråter, men hvorfor vil du at vi skal gråte også? Hvorfor vil du at vi skal få det like vondt som du har det nå? Skulle ønske jeg aldri hadde lest dette, og at du hadde advart mot det i overskriften. Jeg kan ikke gjøre noe for den stakkars babyen, så hva er poenget med å tvinge dette forferdelige på meg? Dagen er ødelagt nå ihvertfall, for ikke å snakke om uken og måneden...

Skrevet

Tviler på at du tar det så veldig på deg..selvfølgelig synes alle det er trist, og tragisk, og om jeg eller deg eller andre kunne det, hadde vi gjort noe for å hjelpe, men vi kan ikke det. Det finnes mange barn i verden, både i Norge og i Afrika, som er mishandlet, sulter og lider hver eneste dag, gjør dette dagen din ødelagt ?Jeg gjør det jeg kan for å hjelpe, men er veldig klar over det at verken jeg eller deg kan ikke redde verden. Det er trist, men sånn er liv, og det ødelegger ikke dagen , eller uken og månaden. Hadde jeg tenkt som deg, ville jeg bli gal for lenge siden.

Skrevet

Er faktisk en mann som bor her jeg bor som er siktet for dette, er vel den saken du snakker om.

Ungen er 5 mnd, ikke 5 uker, men akkurat like forferdelig allikevel.. =(

Jeg også får helt vondt inni meg når jeg tenker på det.. Blir så sinna!!

Skrevet

Er sååå utrolig vondt å høre om. Nei vi kan ikke redde verden, men vi har lov til å bry oss og sende mange medfølende tanker. Blir feil å stenge alle lidelser i verden ute også. Det gjør oss til gode mennesker det å ha medfølelse. Godt at vi ikke er så overfladiske. Hadde vi ikke villet ta imot det negative og følt på det hadde vi heller ikke hjulpet så mange som vi tross alt gjør i Norge. Og ved å lese det og vise sterk avsky så kan man kanskje påvirke noen som er på grensen til å gjøre noe slikt til å la være. For de finnes desverre, disse onde meneskene.

Skrevet

Helt enig med anonym 20:29

Skrevet

Er fra hjembyen min, å det her helt grusomt!!

Har fått høre at babyen er 5 uker gammel, å vet litt av navnet på moren+ alderen på foreldrene. Tragisk at noe slikt kan skje, å det er bra vi får høre om det!

Skrevet

Nei, det kan ikke jeg heller forstå rett, at det går an å tenke tanken en gang. Men før jeg fikk barn selv så trodde jeg at man kunne komme til å tenke slik. Tenke det, men ikke gjøre det altså. For alle har vel opplevd å I TANKENE ville kverke ett eller annet irriterende som ikke gir seg; en skjære utafor vinduet, eller naboens unger e.l. Men etter at jeg fikk barn selv klarer jeg ikke tenke tanken en gang. Jeg har aldri opplevd å bli irritert på barnet. Jeg blir bare inderlig fortvilet når han gråter, og hvis det vedvarer i timesvis blir jeg bare kjemperedd og enda mer fortvilet. Men aldri irritert eller sint på en liten baby. Aldri. Man må forstå at de har det mye verre enn en selv når de skriker slik, de gjør det ikke for moro skyld...

Skrevet

Anonym 15:54 :

Nei nå er jeg ikke enig med deg!

Man kan bli oppgitt å irritert om barnet skriker mye, men å gå rundt å ha tanken på å skade det? kunne ikke falt meg inn.

Enda hadde jeg barn med kraftig kolikk som skrek mellom 15-21 timer i døgnet! Og jeg var AlDRI inne på slike tanker i det hele tatt!

Selvfølgelig blir man oppgitt, sliten og trøtt!

Men har ikke tro på at det kan drive en person så langt at han finner ut at "nå kaster jeg barnet i bordet og ned på gulvet, slik at det knuser hodet og flere bein" og faktisk gjør det!

da må det i tillegg være ett eller annet gale med den personen som gjør det..

Men dette er da min mening!

Forstår for all del alle oppgitte og slitne foreldre, men man bruker ikke dette som en undskyldning når man skader barnet sitt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...