Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hei hadde satt veldig pris på det=))))) Det jeg lurer på er graviditet? når? kjønn?hvor mange? og økonomien frammover? Jeg er født 170374
gullmor1_håper på en spire Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Får opp mai-juni for opp totalt 3 barn på deg Økonomien vil skranle litt men er på bedringens vei
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Takk for at du vil se på meg=))) de fleste som har sett på meg sier at vi får tre barn så det lover jo bra og de fleste sier også en gang i løpet av våren så vi får håpe du har rett du også=))))))))))) det stemmer at økonomien strammer litt nå men jeg håper du har rett i at den vil bli bedre=))))))
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Ps får du opp kjønn på barna vi har ei jente fra før=)))))
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk, alle unntatt ei har sagt jeg neste gang vi få en gutt så dette lover bra hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå