Nerama Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 hvordan er innpakningen de kommer i? står det med store bokstaver, eller hentes de på posten! deler foreløpig postkasse med svigers............. ehh.... you see!
blirjegsnartmamma Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Mine (bestilte 5 grav.tester) kom i en enkel hvit konvolutt, ganske anonym. Står avsender på baksiden "Emperia", også er det fra danmark.
Nerama Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 men tar ikke sjansen på "ganske anonym"... den er nødt for å være 100% anonym enkli..... svigers er nysgjerrig da veit du...
blirjegsnartmamma Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Gikk for å finne den Den er helt hvit, med vindu, der det står ditt navn. På baksiden er det stemplet firmanavnet "Emperia" sammen med adressen i danmark.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Bodde sammen med den nyskjerrige broren min en periode, men den pakningen jeg fikk de i var helt anonym, ingen mistanke vekket der nei :-P
Nerama Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 kanskje je bare skal ta sjansen da.... har ikke råd til å kjøpe på apoteket lenger... har svidd av noen kroner der nå ja!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Du kan trygt gjøre det! Tror ikke noen overhode kan mistenke det.. Deler også postkasse med svigers, og jeg har bestilt flere ganger, og de er helt anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå