Gå til innhold

jeg kan nesten null om bil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan ikke

fulle drivstoff

skifte hjul

peile olje

og elelr s sånne grunnleggende eller mer avanserte ting.

og vet dere hva? jeg gidder ikke sette meg inn i det heller.

det der får sjåføren fikse selv. hans bil. han som bruker den. han som vedlikeholder den.

greit, jeg kan vaske og støvsuge den, men det holder.

hmmmm burde jeg føle meg blond nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVis du kjører den burde du kanskje det.... Men dette lærer de da bort når du tar lappen? Det er da ikke bare MIN kjøreskolelærer som fant på at dette er nyttig info?

Skrevet

hehe du går ut fra at jeg har lappen ;)

Skrevet

vi lærte grunnleggende på kjøreskolen da.. men kunne det meste fra før av. på skolen fikk vi inn en bil, vi fikk gjøre hva vi ville med.. det var noen gøye mnd!!

så ja, kan myyye om bil, eg..

men syns at dem som kjører bil, skal kunne bil. hvertfall det grunnleggende da...

Skrevet

Doh. Har du ikke det er det jo ikek unormalt å ikke kunne det. Da havner du vel litt utenfor det jeg trodde vi diskuterte uansett:)

Skrevet

Jeg har ikke lappen, men bytte oljefilter, olje og viftereim på bil kan jeg likavel!

(det var av en eller annen grunn nyttig kunnsap en gang i tiden, før man fikk seg mannebein som ordner sånt selv, kanskje det sier litt om xens ubrukelighet?!)

Historie om kjip x;

Han jobbet i securitas og hadde sånn mørkeblå "kjæledress" som han brukte på jobb.

Nederst i bakken her vi bor, midt i rushen, så gikk potta, så den subba når han kjørte.

Jeg var ikke i bilen selv og han ringte meg.

Vi dro for å se på bilen og se om jeg kunne fikse selv eller om den måtte på verksted. Altså hvor ille det var.

Og der står han, barskingen, i dressen sin med de tre tyttebærene og stiper på skuldrene og ser på at jeg, i kjole og stiletthæler kravler rundt under bilen.

Det var sikkert et syn for forbipasserende!

Har også stått sammen med han og skifta dekk etter punktering, han i samme type antrekk og jeg i skjørt og støvletter og penkåpe.

Sikkert også morsomt for forbipasserende:p

Skrevet

Hvis man har lappen burde man kunne de tingene du nevner, men har man ikke lappen stiller deg seg litt annerledes.

Skrevet

haha broren til ei venninne av meg kjøpte seg bil og etterhvert begynte den å stoppe. sendte den på verkstedet og klaget seg veldig.

etter en stund skulle han hente den igjen og fikk regninga i hånda. var bare på noen hundrelapper så han lurte jo på hva det var som feilte bilen:

den ville ha drivstoff:)

selv jeg tror jeg skulle klart å tanke bilen :)

hehe jeg har ikke lappen så skal vel ikke si noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...