Gå til innhold

Hvordan skyllemiddel bruker dere på barnas klær`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha et som lukter godt!!Ingen allergi her i familien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker neutral skyllemiddel, så det lukter ikke noe igrunnen. Bare rent og rent lukter godt :-)

Skrevet

Bruker Blenda sin... mild lukt. Synes mange av skyllemidlene er alt for parfymerte!

Skrevet

Neutral - på barn og voksne.

Skrevet

Bruker Comfort Creme, den med aloe vera, eller sånn sensitive sak fra Blenda....?

Skrevet

Blå Softlan til både voksne og barn - lukter veldig godt synes jeg!

Skrevet

Neutral. Liker ikke tanken på for mye parfyme. Men bestemor har laget lavendel poser til meg som jeg har i skuffene. Da lukter det godt:)

Skrevet

comfort eple, gir en veldig mild og god lukt.

Skrevet

Neutral, både vaske- og skyllemiddel.

Er så godt å slippe at alt lukter parfyme.

Skrevet

neutral. Men vasker ikke lillegutts klær for seg. Neutral brukes på alt som jeg bruker skyllemiddel på.

Skrevet

Bruker den som er på tilbud eller den som skriker mest på meg i hylla, he he.

Skrevet

Blander litt men har neutral som brukes mest og den lilla softlan stående.

Liker heller ikke når det lukter for mye, og i tillegg er det jo både oss voksne, vesla og en tenåring her. Og tenåringen liker hvertfall IKKE å luke blomster og sånt: Hihi...

Skrevet

Blenda sensitiv, lukter ikkenoe særlig da...

Skrevet

Bruke ringenting! Klærne blir mye og fine etter tromling. Storebror som har atopisk eksem er i alle fall blitt mye bedre siden vi sluttet med skyllemiddel. Mulig det er tilfeldig, men det spiller ingen rolle.

Har du prøvd å la være å bruke skyllemiddel en periode?

Skrevet

Det eneste jeg bruker skyllemiddel på er ull, for at det ikke skal bli så elektrisk. Ellers tror jeg ikke engang jeg har det i hus. Har aldri brukt det, og klærne er myke og behagelige likevel.

Skrevet

Jeg bruker Comfort Sensitive. Veldig "diskret" og behagelig duft =)

Skrevet

Neutral brukes her i huset, og milo på ull..

Skrevet

bruker ikke skyllemiddel,bruker omo til fargey tøy, lukter så godt og rent:o)

Skrevet

bruker blenda med alovera...lukter så godt atte...ikke altfor parfymert heller....akkurat passe!

Skrevet

Her brukes lilla softlan på alt tøy. Den har ganske kraftig lukt, så jeg bruker maks 1/2 korg på 7 kg tøy, og da blir det mild, fin, god lukt.

Skrevet

jeg bruker comfort creme, den hvite, blå eller gul=)syns de alle har gode dufter. Men bruker mest den hvite på lillemors klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...