Gjest Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 og få bra bilder? Vet jo at man kan ta innvendig UL ganske tidlig, men synes det var ganske ekkelt sist :-S jeg er jo ikke gravid ennå, men når jeg blir det så vil jeg gjerne sende moren min et ul-bilde i posten :-P
It's all about me Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Du får bilder når du tar invendig UL også. Jeg tok iallfall UL da jeg var 11 + 1 og måtte ta invendig, men det var ikke ubehagelig i det hele tatt, merket nseten ingenting. Fikk maaaaaaange bilder også noen som var 3D.
LilleBanan blir storebror Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg fikk fine bilder på innvendig UL i uke 10. Enda finere bilder på utvendig UL i uke 13-14! Tror ikke de tar utvendig UL før ca uke 13 da fosteret ligger for langt ned i bekkenet før den tid:)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Takk for svar :-) Jeg kan jo høre med legen også. har tatt innvendig ul 2 ganger før og synes det er ganske ubehagelig, men har alltid hatt problemer med gu av personlig grunner, så vil helst slippe det igjen ;-)
Sørlendingen Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hei... Må bare kommenere det Virveli skriver... fordi jeg tok utvendig UL i uke 9. Var aldri noe tema at han "kanskje" måtte ta innvendig. Fikk ikke noe bilde i uke 9, men jeg spurte ikke heller. Du kan jo ikke se at det er et "menneske" så tidlig. Men vi så et lite hjerte som slo, og iflg. ul-legen min så sa han at når man ser et hjerte som slår etter uke 8, så går det bra i 99,9 % av tilfellene. Lykke til :-)
frupingu Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tok utvendig ul i uke 9, legen trodde jeg var i uke 8, men det ble senere gjort om igjen.. Har bilder på profilen, hvis noen vil se. Det står forresten feil på bildene mine, det bilde det ikke står så mye på er fra 13+5. det andre er 9 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå