Kakeåndsen Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 trenger deres beste "quickfix" for mer energi og bedre humør. Vi har hatt syke barn i en uke nå, og tror samlet søvn den siste uka ikke overstiger 35 timer. Så nå trenger jeg noen gode råd.... går ut over humøret og tålmodigheten og tro meg med en 2-åring i hus trenger jeg virkelig det siste.
Torpekjærringa Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 en time i solarium og siden innom hudpleieren eller en time aromaterapi ;o) DET syns jeg du fortjener nå - og du blir både mer opplagt & i bedre humør av det !! )
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Et par timer med en venninne En middag/drink uten barn med mannen En shoppingtur Meditasjon Sex Trening, feks en time spinning En langt og herlig skumbad med noe deilig forfriskende drikke + et blad og rolig musikk Høy musikk og danse løs i stuen, gjerne synge samtidig Gå en tur og virkelig legge merke til alt rundt deg Det er slikt jeg liker å gjøre og som piffer meg opp :-)
Kakeåndsen Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Eldstejenta og pappaen skal på svømming så jeg blr alene med minsta som er syk i kveld.... Men jeg skal prøve å få trent litt og så en lang dusj når de kommer hjem.
Pixie Power Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Noen ganger må man suge til seg det lille man kan få av tid:-) Derfor: Steng badedøren, og bruk laaaang tid. Bruk masse deilig såpe og bruk tid på å smøre med en god lotion etterpå. Jeg liker å lukke øynene, stå lenge under dusjen og forestille meg at all trøttheten, alt som surrer oppi hodet mitt, alle tanker som gjør meg sliten, renner ned i sluket sammen med vannet. Fikk det ikke til første gangen, men nå funker det faktisk :-) Høres kanskje litt rart ut for noen, men jeg gjør sånne ting, jeg :-)
Kakeåndsen Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Det skal jeg prøve! Takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå