grå :) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 moa er i den morsomme spørrealderen der absolutt alt skal spørres om. i tillegg er hun tett i øra og hører dårlig akkurat nå (forkjølelsen som gjør antar jeg). uansett, i dag tidlig kom tusenkronersspørsmål nr 1: Hvorfor har du så stor mage mamma? hva søren svarer man på sånt da? hehe, jeg er ikke bare tre kilo overvektig for å si det sånn og ingen baby heller å skylde på. mumla vel fram noe sånt om at alle er forskjellige og at noen har små mager , andre har store mager. gårdagens spørsmål var hvorfor mamma blør i rumpa. hehe, jauda. fikk vel rodd meg litt unna og forklart litt om at det er sånn jenter får når de blir så store at de kan bli mammaer. så nå venter hun på at hun skal bli stor som mamma så mamma blir liten baby og da er hun mammaen min og pappa får baby i magen sin. for et sammensurium oppi det hodet tror jeg:)
Stor_smil Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Haha.. avansert tankegang å den derre ungen din ;-) Framtidig einstein kanskje..hihihi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå