Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Man skal jo helst ikke ta babyen opp og i alle fall ikke inn på badet hvis man MÅ skifte bleie om natta. Men jeg får meg ikke til å skifte bæsjebleiene mens han ligger i senga, så da blir d inn på badet og da våknar han veldig slik at han trenger lang innsovningstid igjen. det er forholdsvis kjølig på soverommet han tisser så godt som alltid når bleien kommer av, og i alle fall hvis det er kjølig slik som det er på soverommet..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Skifter bleier overalt hvor det måtte passe seg. I senga, i bilen, osv
du og jeg og vi to Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Dette har jeg også lest, at det skal være bra å skifte i senga, men jeg får meg heller ikke til det. Så vi lister oss ut på badet i mørket, hvor jeg tenner et stearinlys (telys) - og så skifter vi fort og uten prat. Det pleier å gå veldig fint, evt. med litt ekstra påfyll av melk hvis han har våknet litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå