Gå til innhold

Stellebordet er oppe:) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klærne har fått plassen sin i stellebordet sammen med sengetøy, håndkler og bleier!

JIPPIJAJAJAJ!!!!!

Så utrolig koselig å se på!

Har vasket ned hele soverommet såklart. Tak, vegger, gulv,under senga... he he!

Kom nå da lille venn, nå er alt klart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh :) så koseli :)

vi har også montert opp stellebordet på badet, men jeg har ikke handla noe av det som skal være der ennå. Fikk lyst å handle det som trengs nå å legge det i kommodene :) 37 uker på vei idag :)

Skrevet

Hehe:) Jeg er ferdig jeg å! Har handla alt som trengs, venter bare på baby'n jeg.. Mulig jeg er litt tidlig ute å da=P

Skrevet

eneste grunnen til at vi har venta så lenge med handle er fordi vi skulle flytte til en annen by mange timer unna. ikke vits i å dra med seg så veldig mye mer enn hva vi allerede hadde.

så nå går jeg rundt i butikken og sliiiiiter når vi handler. er ikke like mobil lengre :(

Skrevet

Er jo fornuftig det da, carma. Ingen vits i å dra med masse ekstra på et flyttelass. Det er mye artigere å ta det inn i ny bolig rett fra butikken:)

Ta det litt og litt, så blir dere nok ferdige i tide allikevel!

Skrevet

skal på en storshopping nå ;) håper vi får unnagjort litt. Vil pusle hjemme nå, istdet for å gå i butikkene. for det er bare slitsomt og tungt. Men ja, stas å ta det rett fra butikk til den nye leiligheta vår nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...