♥ DAME Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Var på Kvinneklinikken i Bergen. Veldig hyggelige mennesker. Ååå, det begynner å krible i magen min. Tenk om vi får et nyttårsbarn, ååå Men dere som allerede har vært igjennom dette her sier det ikke er vondt å hente ut egg. En sykepleier sa til meg at det er litt smertefullt, så nå har jo jeg begynt å kvi meg til det. MEN, jeg skal nok overleve Hvordan går det med dere andre som går igjennom IVF??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Så spennende.. krysser for deg ) Har selv hatt 3 ivf forsøk og skal i gang med det 4 snart nå.. jeg synes uttak var " litt" vondt, men det er så fort over og fort glemt.. og gjør det gjerne igjen.. vil jo gjerne ha en spire ) er barnløs og det er enda mer smertefullt.. Lykke til både med forsøk og bryllup :-))
♥ DAME Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for det Du har jo helt rett, er mye vondere å være barnløs... Må få ønske deg også lykke til Tullemor. Håper det klaffer for deg (oss)denne gangen Klem fra
purple Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hei. Har vært igejnnom ivf og skal ha mitt 3 forsøk nå. Ble gravid på 2 forsøk men fødte for tidlig. Egg uttaket opplever man forskjelligt. jeg fikk veldig god smertelindring,morfin tabletter og innvendig smerte lindring i skjede veggen og kjente ikke noe til uttaket. Tøff prosess dette, men om man lykkes er det jo verdt det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå