ZamZam Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Har ei vennine som var i en ulykke for litt siden. Hun sto i et t-kryss og skulle svinge til venstre, en lastebil la seg opp på siden hennes og blokkerte dermed hennes bil helt. En bil som kjørte på hovedveien veiver unna lastebilen og smeller rett i fronten til venninen min. Han dro av støttfangeren på bilen henne og ble kastet rundt selv flere ganger. Bortsett fra sjokket gikk det bra med venninen min og barnet hennes i bilen. Så kom turen til forsikringselskapet, hun reiser dit uten mannen msin og forklarer hva som har skjedd med politi rapport i hånden for å vise at dette ikke var hennes feil. Damen fra forsikringselskapet ytret disse ord " De er selvmorskandidat, frue, derfor kommer ikke vi til å dekke noen av skadene de har påført på deres bil!" Skal si at venninen min ble lettere sjokkert og reiste hjem, tok med seg mannen sin og dro tilbake senere. Da var historien en annen og det var selvfølgelig min vennine som hadde missforstått ALT sammen, de hadde ikke sagt noe sånt til henne. Ja, de venter fortsatt på å få betalingen slik at de får reparert bilen, men det kan de vel bare vente på... Er ikke lett å være utlending i et muslimsk land.. *fnis* Skjer ligende ting i Norge også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå