Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Han har lekematte, men blir lei etter kun kort tid. Både når jeg leker med han og når han ligger for seg selv. Vippestolen er morsom i 5 min, så er det skriking. Sitte på fanget, ligge i armkroken skal han iallefall ikke! Bæring er bare kjekt hvis jeg går.. Men hallo, kan jo ikke gå å bære på han hele dagen!? Sover lite gjør han også, max 2 x 30 min en hel dag. Sover 12 timer om natten da. Men han er ikke trøtt, vil iallefall ikke sove.. hmm.. Forslag?
mamazon <3<3<3 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Forslag 1: bæresjal! Min var også sånn, er litt bedre nå (5,5 mnd) men jeg putter henne fortsatt i sjalet en til to ganger pr dag, da må jeg bevege meg rundt (husarbeid), så er hun rolig og blir søvning etter en halvtime/time. Forslag 2: Babysvømming! Da treffer dere andre foreldre, og han blir garantert trøtt som en strømpe etterpå.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for forslag!! Sjekker ut begge deler nå med det samme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå