Gå til innhold

Lange barn og vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute med lange barn? Hvilken vogn har dere? Vokser de fort ut av de? Det skrives at vogner, f.eks. TFK joggster twist, har lang rygg, men hvordan er det med beinplassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Sønnen min er lang....Var 87 cm lang på 15 mnders kontrollen...Har Emmaljunga edge duo og quinny speedy.... Fungerer bra de ja, har ikke vokst ut av noen av de :)

Skrevet

Dytt

Hva med eldre barn?

Skrevet

vi har ei lang tulle og vi bruker simo kombi.. den er genial syns vi:)

og den kan brukes til barnet er 4år.. (får nå ikek tro hun sitter i vofna enda da)

Skrevet

Hvor gammel er tulla deres da?

Skal kjøpe spørtsvogn, men vil helst ikke at hun blir sittende med beina i vinkel når hun blir 2-3 år :-P Hun er bare 9 mnd enda, men har lange bein i likhet med sin lange far ja:-)

Skrevet

Sportsvogn i allefall...

Skrevet

simokombi,måttekjøpe ny vogn den forrige var for kort..;) Han er 8 mnd:)

Skrevet

Simo duo, trodde disse var av de lengste jeg? Er hvertfall lenger enn venninen min sin simo kombi.

Men gutten vår har nesten vokst ut av den. Er vel 70 cm og 4mnd så han er lang!

Heldigvis er han født på høsten, sånn at det passer fint med været å gå over til sportsdelen snart! :)

I mellomtiden får han bare krølle bena.. Tror ikke de andre vognene er lenger, ikke som jeg har sett hvertfall.

Skrevet

Simo-vogner har kanskje lang bag, men sportsdelen virker ikke spesielt lang synes jeg? Jeg tenker på når de blir litt større, 2-3-4 år.

Skrevet

Silje har alltid vært lang 1 år var hun 81 cm og 2 år var hun 92,5 cm..

Til henne hadde vi Simo (kombi) vogn, og sportsdelen er god og romslig, hun sov i den i bhg til rett før hun ble 3 år, og da lå bena rett utfor kanten,men det gikk greit siden hun hadde voksipose oppi..

Synes vogna var kjedelig, har nå ei quinny til andre mann,men den er lita, så på mandag skal jeg dra å kjøpe teutonia mistral, for den virker også god og romslig, jeg vet enda ikke om vi må ha med vogn i bhg, hvis vi må det og mistralen virker liten, blir jeg å kjøpe ei simo til bhg bruk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...