Gå til innhold

Regntøyet på Europris- er det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, holder det barnet tørt eller ikke?

Det er jo mye billigere enn annet merketøy + at det virker mykt og godt å bevege seg i. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med regntøyet til Kappahl. Det er miljømerket. Og det funker bra. Masse utetøy inneholder skadelige gifter. Da velger jeg "rent".

Skrevet

Hmm, Kappahl ja, hadde ikke tenkt på at de hadde, får nok ta meg en tur dit kanskje. Hvor mye koster det? Er det bukse med seler?

Skrevet

H&M sitt er veldig bra (vant best i test forbrukerportalen i fjor tror jeg, der kom Kappahl dårligst ut. Men Kappahl vant en annen test, men det var visst en "reklame, tv test) og bevegelig. Utrolig mykt og lett for de aller minste.

Men min erfaring med to små barn er at når de begynner i barnehage må de ha noe mer slitesterkt. Da blir kappahl og H&M sitt for "tynt".

Feks. Reflex sitt regntøy. Det er på tilbud nå til 199 kr. pr. sett. Like billig som Kappahl og H&M sitt.

Min jente på 2,5 år har str. 98(hun er helt normal). Gutten min på 4 år bruker str. 110.

Skrevet

jeg kjøpte første regnsett til min lille i fjor høst på baby best* vet ikke om de har lagt ned nå, men tøyet var det i allefall utrolig bra kvalitet på! tjukt og varmt med fleecefor :-) grei pris var det også =)

fikk regnsett fra lindex i julegave og det er så tynt og helt uten foring- den blir nok ikke like hyppig brukt som den andre tror jeg ;-D

Skrevet

Regntøyet på Europris er greit det. Men det er bare knapper på det, ikke glidlås, og dermed blir det ikke helt tett....Magnus elsker å rive opp knappene, og da er det veldig greit med glidlås.

Skrevet

Kjøpte regntøy på Europris når tuppa begynte i bhg,men det holdt ikke mål i hele tatt- vaska det en gang så ble det helt rynkete og rart :s

Skrevet

Vi fikk regntøy derfra til storebror, det har han nå brukt i to år og nå må det skiftes ut fordi det er forlite ikke fordi det er slitt. Vi har brukt det mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...