**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Da mine var rund fem måneder var ikke baby leker så populære. Det ble mest kjøkken ting ellers så syns de at mamma og pappa var morsomst.
Stor_smil Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Husker at akkurat denne alderen var litt "tung". Følte liksom at han var for liten til å leke "alene", og de var slitsomt å underholde han hele tiden, ettersom han ikke satt ordentlig selv og NEKTET å ligge... hihi.. ble mange mange lange gåturer... Han hadde en sjiraff.bamse med ulike "lyder" i, som han likte, og en gitering (sommerfugl fra chicco). Ellers kunne han til nød ligge litt i sengen eller på en matte under babygymmen..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 min har det kjempegøy under babygymmen. ellers er alt med lyd og lys i populært. eller leker som lager knitrelyd når man tar på de. kjøpte en blekksprut bamse på toys r us. mener det er fisher price. den er det lys og lyd i. rangle og knitrelyd. den falt virkelig i smak hos både min på 5 mnd og venninnen min sin på snart 5 mnd. tror den kostet 179.
Morango 29.05.2007 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 den nyinnkjøpte og fargerike uroa fra ikea(6 fargerike fisker 39,-) skulle henge over stellebordet til dattera vår da hun var ca 5 mnd, men ble hengt på babygymmen i mellomtiden- der har den blitt hengende siden. Dattera vår er skikkelig fenget av øynene/ansiktet til fiskene og fanger dem og sytter på hale og putter hele greia i munnen. Så slår hun med hendene og da flagrer de i lufta- og det er skøy. Så introduserte vi fler og fler knitreleker, mykrangler å leker som har hjul i den alderen. Så har vi jevnlige sangstunder- ro, ro til fiskeskjær, ri ri på islansdhest, hompetitten. Å da sitter hun i fanget å vi gjør bevegelser til sangene og rytmen. Klappe søte osv.. Bruk gjerne mykranglene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå