**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Har bare sittet her i flere timer, og det er så mye jeg skulle ha gjort. Og snart kommer barna hjem fra barnehagen også. 24t i døgnet er ikke nok.....
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hehe... kjenner til den følelsen ja! Har ikke barnehageplass til mine små før i slutten av feb-begynnelsen av mars da, men prøver jo å gjøre litt... men når barna er stille å holder på med sitt, så er det jo bare sååå deili å få satt seg ned å slappet av litt å lest avisen og slikt
**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Får sitter her i ca. 1/2 time til så får jeg vel løfte ræva mi opp av stolen... Kjenner at beina mine begynner og sovner nå....
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Hehe.. ja kan være greit å få gjort litt i huset! Om en halvtime har vel minsten våknet her så da er det lite fred å få vasking skjer da med en liten gutt hengende i buksa eller på gulvet sammen med meg med en liten klut Vi får se å komme oss ut av stolen begge to å få gjort litt mer..! Jeg begynte bra med rydding av diverse leker fra gulvet når minsten la seg.. men det er litt for lett å sette seg ned å ta pauser
**¤¤** Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde mye i tankene hva jeg skulle gjøre i dag, men så hadde jo sambo satt på PC og glemt og skru det av, og dumme meg sa jeg til meg selv at jeg skal bare titte innom her litt og gå. Men klarte jeg det?? Nei, her er jeg ennå. Så nå har jeg ti min. på meg også er det bare og skru av maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå