Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Testet bare for morro skyld i mårest med strimmel fra billige-tester, og det var en svaaaaaak lyselyserosa stripeaktig ting der etter 5 min. Er jo bare 6 dpo, så dette er vel ikke noe positiv test??? Må bare spørre...
AprilBaby;) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hei! på de testene skal man se bort ifra endringer av resultatet etter 5 min mener jeg det er.. kontrollstripen kom frem med en gang eller?
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 det var etter 5 min eller litt lengre ja...må vel heller vente til det faktisk er vits å teste:o)
AprilBaby;) Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 ja sant det:) Men lett å bli frista da,men greit å vente til nærmere ikm.Satser på positiv da.Lykke til;-)
akicha Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Nesten akkurat det samme skjedde med meg for en stund siden. Jeg var 6 dpo og testet mest for morro skyld jeg også (de er jo så billige!), og fikk til min store forundring en svak men likevel tydelig farget strek. Jeg fikk den ganske raskt etter at jeg hadde tatt testen jeg da. Jeg tenkte også at det vel ikke kunne være mulig og testet igjen neste dag, og da var den negativ... :-( Jeg har landet på at det må ha vært noe der, også ble det ikke likevel. Velger å tenke det, for da er jeg mer optimistisk med tanke på at jeg faktisk KAN bli gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå