Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd min samboer et utro.

Har på følelsen at det er noe han skjuler...

Har sett noen mistenksomme meldinger på mobilen :o/

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfronter han.

Istedenfor å lure.

Skrevet

Konfronterer ham med det, hvis de meldingene var veeeeldig mistenkelige.

Skrevet

Konfronter han.. forhåpentligvis er han ærlig!!

Om han sier han ikke er utro, så må du velge om du vil tro han inntil det motsatte er bevist!!

Skrevet

konfrontere ham?

uff :( dessverr er intuisjonen ofte korrekt...

Skrevet

Spør...så får du svar. Enkleste måten å få vite på, ikke gå å plag deg selv med å "lure" på om.... Masse lykke til:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med de andre, SI FRA!!! Eller, dra på med litt kvinnelist, ikke spør, si at du VET! Det funker som regel mye bedre...

Hilsen ei som har vært i dine sko!

Skrevet

Jeg ville ha konfrontert han med det......Si at du føler det er noe han skjuler , og se hvordan han reagerer......Ikke si at du har snoket på mobilen hans, da han blir han nok bare sinna.......

Har aldri opplevd dette selv, men jeg vil tro det beste ville vært og spurt han rett ut......

Skrevet

Han kommer nok til å benekte det på det sterkeste...

Viss man har en følelse ang dette, så pleier det som regel være noe i det har jeg hørt...

Skrevet

Det er noe sykelig sjalu mennesker sier for å rettferdiggjøre det de har tenkt å gjøre. Selvsagt stemmer det noen ganger, men det er en teit ting å ha som eneste bevis.

Skrevet

Kan du få snoket mer?!

Jeg er av den (litt ufyselige) typen som liker å være sikker i min sak når det kommer til slikt.

Høre litt rundt med venner du stoler på, kanskje venner av ham som er litt "slakke i leppa" og har lett for å forsnakke seg?

Mobil, mail, historikk på pc osv gir gjerne fine pekepinn. Finnes også de som ikke er glupe nok til å komme på det at MSN lagrer samtaler dersom man har valgt det alternativet når man la det inn...

Skrevet

Takk for gode råd :o)

Tror jeg skal vente litt enda før jeg gjør noe.

Men jeg er ikke sykelig sjalu bare så det er sagt :o)

Viss det ikke er noe å bekymre seg for, så er jo det det beste, men dersom det er noe i det så føler jeg at det er på tide å gå videre.

Jeg er verdt mer enn en utro samboer!!!

Skrevet

lykke til, jeg hadde ikke klart å oppføre meg helt normalt før jeg hadde fått svar på tiltale...

Skrevet

Du må jo konfrontere eller snike rundt lengre for å samle bevis...

Jeg gjorde begge deler med en utro mann jeg var gift med, men fikk slengt i ansiktet at jeg var en idiot når jeg snakket med han om det. Han nektet blankt og kraftig!

Idioten hadde rett,hun.

Barn med elskerinnen hadde han også fått.Som var rukket å blitt 3 år...så intuisjonen er veldig ofte rett!

Hater utroskap!!!

Skrevet

Tullet å slenge inn sykelig sjalu i denne debatten.

Jeg har en intuisjon som er veldig sterk og gjør at det er vanskelig for de rundt meg å lyve, he he. Men det kan være lett å blande frykt for hva som KAN skje inn i det, og så baller tankene på seg.

Men jeg VET at jeg kan stole på min intuisjon.

Når det er sagt: ikke si at du har snoket på mobilen. Sjansen er stor for at han nekter, og så komme rtil å vokte tlf'en som en hauk og slette logg og meldinger. Er enig i at det å si at du VET funker bedre, men det komme rjo an på hva slags type han er. Uansett er det greit å kanskje finne ut litt mer før du sier noe?

Vanskelig å si når man ikke vet hvor mistenkelige disse meldingen er, så det må jo du vurdere. Er de nok til å konfrontere han nå? eller KAN de forklares?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...