svansen Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 du spådde jo riktig angående graviditet på meg.. kanskje du vil se mer på meg, jeg lurer da på om du ser noe forlovelse evt giftermål mellom meg og min samboer, og hva annet som du måtte få opp .. har veldig stor tro på deg.. og setter utrolig stor pris på at du spår her inne, bruker din egen tid på å hjelpe andre f 120685.. ( trenger du samboers fødslsdato , eller holder det med min?..)
Mamalari Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Har du hatt litt problemer med å vise følelser tidligere? Får opp blokkering av følelser. Får også opp at ting har vært litt vanskelig i det siste, men at ting vil gå oppover nå. Det vil komme lysere tid i møte.. Ang forloveles/giftemål så ser det ut til at det vil skje noe snart. Får opp et kort som indikerer at det vil komme en tid med romantikk og følelser. Får også opp sommer, så kan være at det vil komme en ring på fingeren din i løpet av sommeren. Har du noe forbindelse med tallet 12? Det dukker opp her skjønner du, men vet ikke hva det betyr. Giftemår er jeg litt usikker på, men får opp et sommerbryllup, så tror du kommer til å gifte dere en gang på sommeren. Får ikke helt opp når.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå