Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er sladredamen hennes =) Venter bare på melding.. Hun skulle bli tatt med KS ca. kl. 09.00 idag tidlig Holder dere løpende oppdatert =)
Labambie Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Har ikke lest noe i dag,men mener det sto seint i går kveld/natt at hun skulle ta ks kl 9 i dag!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Ja, da har hun vel fått bebisen sin da )))) Gleder meg til å høre oppdateringen, Butterfly
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Sendte hun melding halv ett, men ikke hørt noe =) hun lovte å sende melding med en gang hun var "klar" liksom =) Så regner med å høre noe innen et par timer =)
Hildemor fra vest Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Hvis det ikke var akutt keisersnitt kan hun bli liggende en stund. Jeg hadde blitt satt opp ca kl 9 i mitt forirge men ble ikke trillet inn før kl 14.30. Sender henne mange gode tanker;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå