Gå til innhold

Til icerus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det er så spennende nå.... Ser at vi to har ganske mange like symptomer..... Tenk da hvis vi hadde begge vært gravid. Hadde vært artig!!! Samme termin dato og begge fra Bergen.. Da må vi følge hverandre fremover!

Går det med deg nå? Lykke til ihvertfall!!!

Jeg har fått testene i posten i dag og klarer nesten ikke vente.. Men må vente til i kveld, for mannen min vil være med:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,hei.. Har nettopp sendt deg en m.

Ja.....holder nesten ikke ut ventingen. Har gått fra å være 90% sikker til å være 10% og tilbbake igjen... Det hadde vært kjekt dersom vi kunne følge hverandre. Og at vi har det så likt nå i tillegg er jo ekstra morro å lese.

Jeg er på reise og har hatt ytterst lit søvn og en stressende situasjon. Er på reise i forbindelse med jobben... Håper at dette ikke virker inn for mye på evt. baby i magen :)

Ellers har jeg bestilt flere tester;) Det holdt ikke med førdte ladning. Samt at sambo synes at det var bedre å kjøpe noe som virket litt mer robust enn strips... Så nå kommer de i posten mens jeg er på reise. Sambo gleder seg litt til å teste han og. Men han prøver å la vær å tenke på det, slik at han ikke blir så skuffet dersom det blir negativt resultat...

Klem Icerus

Skrevet

(Har sendt post til deg;-) )

Hvordan går det med deg nå da? Håper det ikke er mer stress nå, og at du har fått deg litt søvn.. Kan jo bli kvalm av mindre!

Vet ikke hva det har å si for en liten liten spire i magen.. Tror de tåler en del og at du ikke trenger være bekymret for det!

Lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

(har sendt til deg og ;))

Går bedre, ikke like mye stress nå da. Men litt mye kaffe... Har heldigvis ikke vært kvalm. Men masse magemurring og merkelige ting :)

Lykke til til deg og.........hehehehehehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...