♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Går det an? Skal ha fest og tenkte å gjøre det hele litt enklere uten masse oppvask..
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Det går kjempe fint. Vi var i 30 årsdag for en stund siden der de dekket som et barneselskap. Serverte pølser, et stort utvalg av spennende pølser og tilbehør, til stor jubel. Masse øl til:)
Stor_smil Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hvor mange er dere, og hva skal dere spise?? Er det i lei lokale, eller hjemme?? Jeg personlig syntes det blir kjipt med papptallerkner.. mye lettere å grise med det.. dersom dere skal spise middag, så ville jeg garantert utelukket papptallerkner. Jeg tror jeg heller viløe gått for litt oppvask jeg...
ape Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg syns det er greit med papp hvis man har mange gjester.
Morango 29.05.2007 Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 heeeelt ok, men så kommer jeg fra anti-pynteland også. Neida- men vi er alltid så mange at ingen har servise nok til alle som kommer. Så det brukes mye papp å plastikk ja gitt. Så får vertskapet konsentrere seg om gjestene, og ikke om oppvask osv. men papp/plastikk som borddekking i bryllup er litt fy-fy.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hadde papp i 30 årslaget mitt hjemme med 15 jenter. Ville ha det enkelt. Hadde rosa papptallerkner med fine servietter til. Synes det var stillig. De var litt tykke så funket fint med gryterett på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå