yvve73 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 La ut spørsmålet mitt på "Fødselspenger", men det var litt liten aktivitet der nå.... Ser at det i søknaden står at man må legge ved et "bevis" for at terminen er når den er. Husker ikke hva jeg gjorde for 6 år siden( er så altfor lenge siden), men har dere fått legen til å skrive en attest, eller kan man legge ved kopi av helsekortet????? skal til lege på fredag, så da får jeg be henne skrive en attest på det. Skal ut i permisjon fra 25. februar, så hadde vært greit å få sendt søknaden snart.....
Supermamm Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Vet ikke om du kan sende kopi av helsekortet, men sist fikk jeg ihvertfall et ark av legen hvor det sto at terminen var satt til den og den dato. Trengte ikke skrive noe mer enn det. Denne måtte jeg sende kopi av til trygdekontoret og til arb. giver sammen med søknad om permisjon: )
Venter på bitteliten Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Få legen din til å skrive terminbekreftelse. Det gjorde jeg.
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg sendte med det ene arket fra ultralyden, hvor det sto termin og str på bebin osv.. Trur det holder altså.
yvve73 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror jeg bare ber henne skrive en terminbekreftelse jeg. Takk for tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå