Gå til innhold

I ALLE DAGER-den berømte "kneppelyden" :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå fikk jeg det, akkurat som man knepper opp sånne runde knapper. heheh... husker å ha lest at mange av dere har også hørt den lyden, men at jordmødrene ikke skjønte hva det kunne være. Noen som fant ut hva det var?? plutselig kneppa det to ganger inni her.. hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer ikke det når det går hull på fostersekken da ?

Og at vannet går ?

Skrevet

Knepper i magen min også.. Stort sett hver natt... Hmmm

Skrevet

kan hende det blir en kneppelyd da også, men det kom ikke noe vann hos meg iallefall. satt å tissa når det skjedde da, men jeg er helt sikker på at vannet ikke gikk. han rørte seg samtidig som det "kneppa". Akkorat som leddene knakk slik det kan gjøre hos oss :)

Lurer på hva det er.. beina skal vell ikke være så harde at det kan knekke i han? hmm.. pussig.. husker jeg leste at dere hadde nevnt det for jordmor, men at hun ikke hadde hørt om dette før. Men nå har det jammen skjedd meg også ;D

Skrevet

Noen som har hørt denne kneppelyden bak i bekkenet? Det har jeg, og det er ekkelt... føles som hele bekkenet knekker et eller annet sted. Ubehagelig, men ikke direkte vondt...

Skrevet

Babyens ledd er myke som gummi så det er nok ikke h*n som bråker sånn inni der:-) Tipper det er bekkenet deres som er løst og bitene knepper mot hverandre. Jeg har lyder i bekkenet hvertfall, ikke vondt men rart liksom.

Skrevet

Har også sånne "kneppelyder". De kommer ikke fra bekkenet, men fra magen når babyen rører på seg. Har også lurt mye på hva dette kan være...

Skrevet

Har fått knekkelyd fra bekkenet de siste dagene, ja! Kjenner ikke noe særlig, men lyden er ganske høy. Er ekkelt! men ikke hørt den berømte lyden fra magen :o)

Skrevet

ja det tenker jeg også, kan da umulig være babyen.

men skikkelig rart, for det var fra magen lyden kom liksom, og jeg er ikke plaga me bekkenet. Men må jo være noe med det.. håper ikke babyen knepper :) pussig var det iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...