Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har et barn på 2 år som nettopp har sluttet med brystet, å jeg har 1 1/2 mnd igjen til termin å klarer ikke tanken på det å skal starte å amme igjen. Føler at jeg har fått nok av det. Høres dette slemt ut? vil jo gjerne gjøre mitt beste for barnet. Er det dårlig gjort å ikke amme, alle sier jo at man bør det, men for å være helt ærlig vet jeg ikke om jeg klarer å begynne med amming igjen..er så sliten.. er jeg urettferdig??
Hildemor fra vest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hei jeg har som deg ammet frem til nå..Jenten min blir to i mars og jeg skal ta KS om 14 dager..Jeg kan ikke si at det frister å begynne påan igjen men..Jeg er lei av biting i ømme brystvorter i tide og utide..Men jeg håper og tror at når lillegullet kommer til verden blir det den naturligste ting og en selvfølge at jeg tar opp ammingen igjen..Men dårlig samvittighet skal du ikke ha hvis du velger å la være å amme..Ingen andre enn deg kan avgjøre det..Lykke til;-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Men du trenger da ikke amme i 2 år!!! Det beste som ``alle`` sier er jo og amme,kunne du ikke tenkt deg amme i begynnelsen...?Ingen som sier du må amme så himla lenge.. Og en annen ting man trenger heller ikke på død og liv amme vis man ikke vil!! Det er sånn jeg ser på.....Har opplevd altfor mye mas fra leger og jordmødre om det temaet. Ikke rart vordende mødre vegrer seg. Men for all del,det er opp til hver enketl mener jeg:=) Men.....Mye posetivt med amming,det kan man ikke legge under en stol.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 takk for det:) godt å høre noen som forstår meg:) jeg har også håpet på at ammingen skal komme naturlig, men slik som jeg føler det nå, føler jeg det er litt håpløst egentlitg. får vel bare vente å se. Lykke til du også
Hildemor fra vest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Lettere sagt enn gjordt å slutte med ammingen skjønner du;-)..Kunne gentlig ha tenkt meg å slutte for lengst..Men nå er det som sagr 14 dager så er det påan igjen..he he
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 kjenner til den ja...hehe.. er ikke så enkelt det der. Man må vel bare ta det som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå