Gå til innhold

Hvor stor er en 2-2,5-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min blir 2 år til sommeren, han har nå Trolldress som vi er sååå fornøyd med. Han går i friluftsbhg og er veldig veldig aktiv.

Tenkte derfor å gjøre som mange av dere erfarne mødre gjør, å kjøpe dress på salg nå til neste sesong.

Han har nå str 86 og har fortsatt litt å gå på. Satser på at den også passer til våren uten ulla inni. Jeg tenker da at neste str må bli 98? Men jeg vet jo egentlig ikke.

Hvor stor er en gjennomsnitts 2,5-åring?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde gått for 98 da ja, om han passer i 86 fortsatt. Er ikke helt sikker på hvor stor en gjennomsnittelig 2,5 åring er, men vil tippe rundt 93-94 cm.

Skrevet

Gutten min er 2,5 år nå og har storlek 92 på sin Reima dress. Da er det god plass til ullundertøy+ fleecedrakt under. Men reima er ganske store i størrelsen. Gutten min har vokst mye de siste 3-4 mnd.

Det er vanskelig å si men jeg tror kanskje jeg hadde satset på storlek 98

Skrevet

Min gutt var 94cm på 2 årskontroll. Han var 104 da han var 3 år.

Han ligger vel litt over gjennomsnittet.

Jeg tipper at str 98 vil passe:o)

Skrevet

Takker for svar jenter :) Det må bli 98 da. Hvertfall ikke noe større, han er kanskje litt under gj.snittet i størrelse, sønnen min altså. Kan heller ikke kjøpe 92, det blir for nære 86. Må jo hoppe hvertfall en str, de koster tross alt litt.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...