Gå til innhold

Dere med to tette barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tvillingvogn?

Jenta mi kommer til å være 1,5 år når nestemann kommer og lurer på om jeg må ha en tvillingvogn eller ikke...Tenker fælt om dagen..

Og hvilken vogn er god i tilfelle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt tvillingvogn når det erså liten aldersforskjell ja, men mindre dere er veldig lite ute da. Har ikke forslag til en spesiell, men jeg ville valgt en der det var to forhjul som stod litt tettere enn bakhjulene og begge forhjulene var svingbare og hatt håndbrems på!

Skrevet

Jeg har samme aldersforskjell mellom mine to gutter. Hadde aldri klart meg uten tvillingvogn den gang.

Hadde ikke nølt en gang var jeg deg. De er for små til å gå langt når de er halvannet år, og så synes de det er greit å sitte godt og varmt i en vogn de også :-)

Skrevet

Takk for tips, jeg har sett på TFK Twister men veit ikke enda hva jegh skal ha, er ikke noen bråhast enda heller...

Er ute å går en del så trenger søskenvogn hehe.. stakar hun kan jo ikke gå og rusle ved siden av hehe...

Skrevet

Det spørs litt hvordan hverdagen ser ut. Hvis den eldste går i barnehage, og begge foreldre har fri på ettermiddagen og i helgene, er det ikke et must. Sånn er det hos oss, og vi har ikke tvillingvogn.

Men har ei venninne som er mye alene i ukene, og har den eldste bare 50% i bhg. Hun hadde nok ikke klart seg uten tvillingvogn.

Skrevet

Blir 14 mndr mellom mine. Vi har kjøpt søskenvogn, og hardbag som kan festes på den ene siden til minsten. BabyTravel heter den. Har jo ikke prøvd den enda, da jeg enda har et par uker til termin, men den virker veldig bra og kostet ikke mer enn 5000 kr inkl hardbag.

Her er linker med bilder:

http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=525&kategori=15&subkategori=85

http://www.foreldreguiden.no/utstyr/barnevogner/babytravel_tvilling_comfort_lux/

Lykke til:):):)

Skrevet

Jeg skal ha jenta mi 50 % i barnehage hvis jeg får plass.. hehe.... Så tror nok jeg trenger den vogna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...