Gå til innhold

Noen her som kun jobber nattevakter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med spisingen på natt?

Som regel spiser jeg en sen middag før jeg reiser på jobb, også spiser 2 brødmåltider i løpet av natten. Innimellom blir det frukt også......

Jobber jeg nattevaktshelger så hender det at jeg spiser noe ekstra godt da litt senere på natten.....Må jo kose seg litt og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke kun natt nå men har gjort det tidligere. Jeg blev alltid så dårlig i magen på natt så jeg prøvde å spise minst mulig. Spiste før jeg dro på jobb og så spiste jeg ofte litt ved 2 tiden. Så spiste jeg en stor frokost rett før jeg gikk hjem eller etter jeg komt hjem

Skrevet

Jeg har jobbet som ren nattevakt i 6 år tidligere.. Startet 22.00 og var ferdig 08.30..

Da var jeg helt på jordet når det kom til mat... Spiste en gang pr dag.. Om jeg virkelig var flink spiste jeg 2 ganger.. Spiste nogenlunde de dagene jeg hadde fri da.. Spiste da måltidet ca 04.00 når det var minst og gjøre..=)

Skrevet

Ja det er ca. sånn jeg har gjordt det også......Spiser alltid frokost før jeg reiser hjem fra jobb, for da kan jeg hoppe rett i seng etter at Markus er levert hos venninna mi:)

Skrevet

Ja det er akkurat det som er så dumt med å jobbe natt, man blir jo helt forvirra når det gjelder mat og nrå man burde spise og ikke.... men det høres jo ut som om dere spiste nogenlunde likt som jeg gjør så da er nok det greit:)

Skrevet

Jeg jobber bare natt før. Spiste to middager jeg. En med gutta og så hadde jeg med rester til natt. Ellers begynte jeg bare å spise tull om natta når blodsukkeret sank. La på meg og greier:)

Skrevet

Jeg jobber kun natta så hvis jeg spiser noe på natt,er det kun frukt og grønnsaker det går i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...